Kunnen mensen nog wel normaal doen tegenwoordig?

Het lijkt mij dat als iemand crasht dat je dan wacht met juichen totdat iemand ongedeerd uit zijn bolide stapt.
Ja dat sowieso.

Ik ken voorbeelden zat waar goed opgeleide personen andere bedreigen.
Goed opgeleid is niet gelijk aan goed opgevoed. Dat zijn twee verschillende dingen. Ik ken ook goed opgeleide mensen die onopgevoed reageren op dingen. En zich niet gedragen als goed opgevoede mensen.
Alleen al het feit dat er een boel mensen vielen over het feit dat een dochter "u" zei tegen haar vader, een BN'ner, geeft al aan hoe slecht het met de maatschappij en opvoeding gesteld is. Dat bij die mensen gewoonweg niet duidelijk is dat dit een beleefdheidsvorm is.

Koehandel met sport is een apart topic waard, dus dat is hier wel offtopic te noemen.
 
Was het niet zo dat een monopolie op product of dienst verboden is? (in principe ook niet normaal dat mensen zichzelf verrijken) ;)
 
Even terug naar de topic “Kunnen mensen nog wel normaal doen tegenwoordig”

Heel simpel ze kunnen het wel maar doen het niet!
Dan vraag je je af waarom zouden ze dat niet doen?
Ook dat antwoord is simpel; omdat een brutaal iemand meer voor elkaar krijgt dan een ander.
Kijk ik hier in het Rotterdamse dan zie ik auto’s rijden die de gemiddelde Rotterdammer niet kan betalen, kijk je naar de kleren die ze aan hebben, zie ik geen verschil maar ik hoor dat men soms voor 2.000€ aan kleding aan hebben en het zijn allemaal figuren die iets rondbrengen overal schijt aan hebben en de handhaving doet er niets tegen, lees laat het gewoon gebeuren onder hun ogen. Kinderen zien dat voorbeeld en dan mannetjes van 8 jaar lopen met messen te zwaaien, bedreigen oudere mensen. De handhaving vraagt soms de camerabeelden op als er weer eens iemand is neergeschoten of gestoken en zegt tegen ons ja die kennen we wel. Maar ja bewijzen hé dat hebben we nodig, maar nu zijn we te laat.

Ja duh…..de burgers gaan jullie niet meer bellen, zeker niet als je er met je neus bovenop staat en je doet er niets aan!
Daar heb je als handhaving de slag al verloren. Daarbij komt nog dat als er aangifte gedaan wordt dat er niet veel mee gedaan wordt.

Dus ja het wordt alleen maar erger! Ik zou haast zeggen kom eens een dagje met Nr.10 mee, wel na de vakantie want nu zijn de kanspareltjes allemaal de hort op en was het vandaag een gouwe ouwe dag.

Lange lieve de vakantie zonder Corona!
 
Ook dat antwoord is simpel; omdat een brutaal iemand meer voor elkaar krijgt dan een ander.
Ja de brutalen hebben de halve wereld, een bekend gezegde. Maar er is wel een verschil tussen brutaal en bedreigend c.q. geweldadig.

Die voorbeelden die jij noemt, dat zijn er ook die behoren tot het soort van overal schijt aan hebben en veelal ook bedreigen. Uiteraard is het ook een probleem dat straffen te laag zijn, pakkans ook nog eens vrij klein en bewijslast moeilijk is.
Daar hoef ik geen dagje voor met Nummer 10 mee, ik zie het al genoeg op het nieuws. En recent nog een korte docu over die figuren die allemaal met messen en erger rondlopen. Ze menen alsof ze de VS moeten nadoen en allemaal wijkgroepjes moeten vormen en anderen daaruit weg jagen.
Het zal alleen veel erger worden inderdaad.

En als je het voor de politie gemakkelijker maakt, dan staan andere groeperingen weer op hun achterste benen omdat alles te streng is....

Lange lieve de vakantie zonder Corona!
Nja, met of zonder boeit voor ons niet zo, wij gaan toch niet. :(
 
Dat is nog eens goed nieuws!! Volgend jaar F1TV pro dus!! Ik heb Viaplay genomen door dit bericht omdat de verwachting was dat F1TV pro moest stoppen vanwege de uitzendrechten.
:applaus:
 
Nja, met of zonder boeit voor ons niet zo, wij gaan toch niet. :(
Hiermee bedoel ik dat de lastposten momenteel niet in grote getallen aanwezig zijn maar naar hun thuisland zijn vertrokken voor de vakantie, iets wat eerder niet mogelijk was. Het is dus stil op straat. Ookal gaat het moorden door, maar dat zijn in het algemeen afrekeningen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan