kweet toch niet meer hoe het heet?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
Een tijdje terug zat ik een pilsje te drinken (jupiler), in ons buurtcafe en daar stond een muziekcomputer, boordevol met muziek.
Na wat juupkes riepen wij d?s een mooi programma waar kun je dat krijgen, is nie te krijgen riep Hugo "de kastelein" mot je kopen.
Huh? Kopen zeiden we is toch op internet wel te downloaden?

Nou, door die vraag van CuRoN over die dongle schoot me dit weer te binnen hoe heet dit programma ook al weer wat op die computers zit die tegenwoordig in ieder cafe of restaurant staan?

Want ik heb het nog steeds niet gevonden. Dus als iemand weet waar ik het over heb, of iemand die het al wel gevonden heeft graag een tipje waar te zoeken, want ik heb al verschillende soortgelijke programma's gevonden maar niet hetgeen wat ze in de kroeg gebruiken, ik heb al wel gevonden waar je kunt kopen maarja... wat hebben we daar aan?

Toevallig..... eens zien, wat was de naam ook alweer, iets met DJ dacht ik, even zien waar ie is.
Ha.. hebbes, er schijnen er meer van te zijn maar een hele bekende is DJ 2000.

Is inderdaad een koop programma.

tik bij kazaa maar pc dj in en je krijgt er verschillende te zien, verder kun je ook tractor invullen, die heeft ook een mooie, let wel op dat bpm het niet meer doet, er staan cracks op maar die verwoesten je comp.!!!!

Dj 2000 en pcdj heb ik al geprobeerd, werkte niet naar mijn zin.

Hoe het programma ook al weer heet weet ik ook al weer, dat was encore, en ja genoeg koopprogramma's op internet maar nergens te downloaden, is wel jammer, wilde eigenlijk al mijn muziek op een apparte schijf gaan zetten jukeboxje maken en dan alles op mijn stereotoren aansluiten.

Ga weer ff lekker verder zoeken, per slot van rekening is "bijna"
alles te vinden op internet.

Je hebt veel meer dongle proggies hoor..... Maar er zijn ook hele goede alternatieven te vinden zonder dongle.

1 van de betere welke door velen gebruikt wordt is OTSJUKE. Voordeel van OTSJUKE is dat je met een scheduler kan werken en dus op de minuut kan gaan aangeven wat moet gaan gebeuren. Verder zijn de geluidsbewerking en de compressor/limiter/leveler wel goed werkende onderdelen.

Overigens heb ik zelf met Encore gewerkt en er zijn betere betaalproggies te vinden hoor..... CARMEN en Radiohost zijn wat dat betreft veel gebruikersvriendelijker en beter.

Zal hier eens ff naar gaan zoeken ben benieuwd , dank voor de antwoorden.

Heren,

Welkom op mijn terrein [hehe]
Voor feesten en partijen gebruik ik MP3Tunes 1.82
En jawel deze is gratis [dat betekend dat je nix hoeft te betalen]
De interface is eenvoudig maar de kwaliteit is top.

je kunt dit lean en mean progje vinden op:

www.mp3tunes.nl

ff bij de downloads kijken et voila

http://69.57.154.56/~mp3tunes/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=1

Versie 2 is shareware en voor 15 Pleuro's is ie helemaal voor jou.

Verder gebruik ik ook BPM Studio 4 profi in combinatie met m'n Mixer en dat gaat lekker. Is wel prijzig omdat de mixer er meteen bijgekocht dient te worden. Er is ook een hack voor zodat hij stand alone werkt en een heel stuk goedkoper wordt

Groeten Van Maison

Dit begint er al op te lijken.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan