Lagos wordt de mond gesnoerd, semi ban dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Rat2003

Lagos mag niet meer posten na zijn antwoord in "weer te laat" van Tweety" wegens zijn posting hoe met een funkaart je settingslijst te verranderen.

Rat2003 ben ik Lagos (niet te verwarren met 2002 svp)

Dit nu hier is off topic en bevat niks verkeerds maar zal beslist gewist worden, zo niet graag jullie commentaar op deze zeer onvriendelijke en onredelijke behandeling.

En eendjes als jullie een beetje gevoel hebben voor het uitspreken van een kritische mening dan laten jullie dit staan.

Gr. Lagos alias rat2003
 
Het is toch wat; Flip wil graag een ban doch krijgt 'm niet, jij geeft slechts een bescheiden voorbeeld van verkeerd modereren en weg ben je?
Wel, welkom maar weer; hoewel een andere nick misschien beter geweest was? :))
 
Is eigenlijk wel makkelijk als moderator je machtspositie te gaan gebruiken om iemand te bannen!
 
triest zeer triest.

@duckteam, was niks illegaals aan. hoe je een zenderlijst in kan laden met een kaartje.

want je kan ook een kanaallijst inladen alleen voor nederland,
En dat er een emulator optie inzit, hoef je toch niet gebruik van te maken.

GA zo door en de beste mensen vertrekken. Dus voor LEGALE vragen.

Spirit

P.s: Gooi alle threads dicht. waar maar iets over sat overgaat want indirect dat Conax open ligt.ETC ETC is ook min of meer illegaal...

EN waarom krijgen we geen antwoordt over de vraag van RA****2 van jullie??? eerst geven jullie min of meer medewerking en vervolgens is het pffft nix meer
de
 
Als dit hier het beleid is ???


Stel ik me toch zwaar vragen bij!!
 
Is eigenlijk wel makkelijk als moderator je machtspositie te gaan gebruiken om iemand te bannen!
Dat is op een ander board waar jullie nu zo hoog over opgooien echt niet anders.

Geef niet meteen het moderatorteam de schuld. Ik heb geen idee wie dat weggehaald heeft. Ik wist wel al lang dat Lagos ook de nick rat2003 geregistreerd had.
Je omzeilt echter een tijdelijke ban, dat zou je wel eens op een definitieve ban komen te staan.

Vraag me niet wat er fout was aan Lagos posting, ik heb geen idee, beslissing van het eendenteam dus dat die er dan ook maar uitleg aan geeft.

@spirit: jij bent nu toevallig wel iemand uit die groep van zeikers die maar niet op kunnen houden. Duck heeft NIETS met rat te maken, als ie iets heeft moet ie er zelf mee komen, ons is ook niets meer bekend en verder is al eerder aangegeven DAT DUCK GEEN RAT POSTINGS MEER WENST dus waarom gedraag je je nu zo scheel en blijft er toch over bezig weer?
 
@black tiger

Hier ben je weer met je machtspositie!! Je kan zelfs niet aangeven wat er niet mocht, en nu kom je af met een definitieve ban omdat hij de ban omzeilt!

En ban krijgen maar als de vraag dan komt waarom,

"geen idee"

De diplomatie op duckfiles?? hmm ver te zoeken!Heel ver!!


Dit vergt toch wel een deftig woordje uitleg waarom lagos dan zo maar gebanned wordt!!!!
 
Wat ik ook niet begrijp!!!!

Rat 2002 zet hier maar het hele forum op stelten met 'z'n oplossing'.

Maar wat komt er uit de bus: niets!!!


Het zou hier leuk worden zeker als iedereeen hier zo begint!!!!!!


Maar een ban, nooit aangedacht waarschijnlijk, maar lagos, die niets verkeerd gedaan heeft, bannen die handel!


Triestig!
 
Black Tiger, het is jammer dat ik je niet ken maar je ben een man met PIT waar ik erg van hou.
Dat maakt toch dit board tot een levendig discussieforum waar veel mensen ook van houden nu het beeld alsmaar donkerder wordt.

Flip
 
Ter info:

Lagos is een vriend van mij en belde mij net dat hij nu een definitief ban heeft, hij vraagd mij dit te melden aan jullie mede forum leden.

ik hoop dat ik nu niet ook een ban krijg daar ik wel eens een bierje met deze criminele piraat drink en ook in dezelfde stad woon.

salu2 de satrat
 
Eendenteam en de moderatoren gaan helemaal niets publiekelijk uitleggen. Enerzijds omdat het iets is tussen de gebruiker en degene die ban e.d. heeft opgelegd en anderzijds omdat we dan continu discussies daarover zullen krijgen. Niet dat we willen dat er niet wordt gediscussieerd maar omdat we geen zin hebben om bepaalde dingen steeds weer uit te leggen. Er zal altijd wel iemand zijn die een andere mening is toegedaan en dan een discussie weer opstart/uitlokt.

Lagos is uit den treure verteld/medegedeeld wat er aan de hand is. Als hij zich daar niet aan wenst te confirmeren ?n ook nog met een andere nick ?n onder verwijzing naar zijn andere nick berichten plaats, dan moet hij de consequenties aanvaarden.

Voor allen geldt: lees de regels

We gaan niet elke keer, zelfs niet in off-topic, in over het hoe en wat van bepaalde, door moderators uitgevoerde zaken zoals b.v. het wijzigen van berichten e.d.

Probeer ook niet die discussies publiekelijk uit te lokken. Degene die het met een hem/haar opgelegd feit c.q. een door hem/haar opgesteld en door een moderator gewijzigd bericht niet eens is, kan via PM reageren; na een opgelegde ban kun je per email reageren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan