Lang Leve Europa !

O

outlawbiker

Stelling:
Als je je in laat schrijven als Duitser of Fransman dan hoef je geen belasting te betalen,je krijgt nooit boetes,je hoeft gemaakte afspraken niet na te komen,laat staan je verplichtingen !
Harder rijden dan 120 , 80 , 60, 50 , 20 kmh. mag dan uiteraard ook binnen Nederland.
Flitskasten weigeren eenvoudig de Duitse of Franse kentekens te registreren.
Een inburgerings cursus hoeft ook niet want dan ben je plots Europeaan !

Lang leve Europa....Doe mij maar Holland van voor de Euro.

Sorry het moest er ff. uit want Zalm en cochotten zijn alleen in staat de Hollander kaal te plukken...

Prettige feestdagen helaas zonder kerstpakket.

Ach troost je nog een paar maanden en dan gaan we weer stemmen nemen we gewoon paars 3 in dit land wordt je gewoon lekker kaal geplukt ik denk dat ik maar in de drugshandel ga heerlijk geld verdienen mag hier gewoon kan ik die boetes betalen als ik weer eens 5 km te hard heb gereden

Doe mij maar liever een paars 3 dan een cda/vvd2 want aan de plannen en maatregelen wat die nu aan het treffen zijn kun je zien dat je pas echt uitgemolken word.
En wie treft het weer in het bijzonder? Juist, oude mensen, gezondheids/verzorgingssector en mensen met laagste inkomens.

http://www.kut.org/

Ik voelde me vandaag als bovenstaande link....

Black Tiger: laat ze in Den Haag maar eens doen waar ze voor betaald worden,namelijk het volk vertegenwoordigen ! Maar wat gebeurt er ? Bla bla bla.....ze praten veel maar zeggen niks,laat staan dat er wat gebeurt !

De enige troost die ik heb is dat ik geen CDA en geen VVD en geen PVDA geen D66 en SAP of groen Links gestemd heb.
Stemmen doe ik altijd anders mag je ook niet mopperen op t beleid !
Je ziet maar weer dat ze in hun broek schijten voor een referendum en ze dus echte democratie blokkeren.
De ouderen hebben nog een VUT of redelijk inkomen,maar wat krijgen wij als we 65 zijn ? Ik betaal voor een VUT die ik nooit krijg. Volgens die criminelen in Den Haag kan je in de bouw of als stucadoor rustig doorwerken tot je 70ste. Raar alleen dat er op de bouwen bijna geen 50 plussers rondlopen ! Hoe zou dat komen ?

AAAAAhhhhhhhhhh pijn in mijn rug.Hernia?Versleten?WAO ?Bestaat die nog dan? In de bouw ben je versleten voor je vijftigste.Is inderdaad makkelijk lullen vanachter een buro doorwerken tot je 70 bent.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan