Lang over nagedacht, maar ik heb besloten om te verhuizen!!! [16+]

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
798
Punten
113
Leeftijd
60
Ik loop al langer te twijfelen, maar tijdens mijn vakantie heb ik besloten om te verhuizen naar een ander land! Weg uit dit k*tland...  :gun: :grrr:

Ik hoop dat ik vandaar uit nog tijd heb om op de forums te komen, maar de komende tijd heb ik daar zo mijn twijfels over.  :sorry:

Het land waar we naar toe verhuizen, is lekker warm, en kraakhelder zeewater, helaas voor jullie neem ik alle bosnimfen mee.  :kont: :prammen:

Morgen de koffers pakken, en dan kachel ik op mijn dooie gemak naar IBIZA 

De groeten, en het ga jullie allen goed!

FREGGEL1

Is er nog een kansje op een klein kamertje in de verhuur? ???

He freggel1 alleen of met hele familie.
Anders ik wel hutje is er nog wel te vinden......;-)

@freggel: ik heb het idee, dat iets je dwars zit...???
Gooi het eens in de groep....!
Hartelijk advies is best voorhanden... Of het deskundig is, is een tweede...

Je kunt toch zomaar niet dat mooie Nederland voor ...-land uitmaken...???
Wacht maar, tot je ergens woont, waar geen kroketten, hollandse nieuwe of gerookte paling te krijg zijn...

En je je de hele dag de pleuris zweet, vanwege die zo veel geprezen zonneschijn...

Heb je al besloten, of je met de auto of fiets gaat???
Sterkte, gr. George

Nederland is een kut land geworden omdat het naar de kloten is geholpen door enkele wijze heren.
Ook die hebben gezorgd dat de paling niet meer te betalen is. ???
Net gehoord dat de werkers er volgend jaar enkele procenten op vooruit gaan behalve de minima's en gepensioneerden die gaan er op  achteruit.
Een wijze heer zegt dan dat hij er alles aan zal doen om dat te voorkomen.en ie geleufd dѐh?

marie zei:
Heb je al besloten, of je met de auto of fiets gaat???
Sterkte, gr. George

Huh? Ik ga niet fietsen of met een auto!  Joh ik heb zojuist ?250,- betaald om met een boot te kunnen, en als ik daar ben dan krijg ik meteen ?2500,- om weer te vertrekken en ?1500,- om een eigen bedrijf te beginnen!!!!  Denk je dat ik gek ben???

Ik heb ook nog een ander paspoort gekocht voor ?100,- :biggrin:

En ohja, ik neem ook nog wat Cobra's mee, dan hoef ik geen "Pang pang" te roepen...

Maar even ter info, ik ga daar een groot tuinhuis bouwen voor de BBQ's die wel doorgaan, dus een nachtje blijven slapen is geen probleem. :biggrin: 

marie zei:
Wacht maar, tot je ergens woont, waar geen kroketten, hollandse nieuwe of gerookte paling te krijg zijn...

En je je de hele dag de pleuris zweet, vanwege die zo veel geprezen zonneschijn...

Nog een stukje uit jou antwoord: Paling te krijg???? Waar dan???? Laatst op de kermis in Tilburg: 1 pond paling: ?22,50.

De pleuris zweten doe ik nu al genoeg, mijn huidige werkplek ligt tussen de 30  en 35 graden, en dat is zonder zonnesvhijn. ;)

marie zei:
@freggel: ik heb het idee, dat iets je dwars zit...???

Nee hoor helemaal niet, morgen ben ik er, en zet dan alles op zij....

@freggel: ik heb je argumenten nog eens bestudeerd, maar nog geen concrete conclusies kunnen trekken, wat je precies overstuur gemaakt heeft...
De geschoren wenkbrauwen, of de Amerikaanse vlag....???

Dat paling duur is, kan geen verrassing zijn... Oud-Nederlandse uitdrukking: " de vis wordt duur betaalt"....

@matrix: Op mijn pensioen kan weinig meer gekort worden.... Of moet ik binnenkort van de spaarcentjes van mijn vrouw weer premie gaan betalen...??? Gr. George

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan