leuk heeeel leuk hoor

B

bromar

alles is op zwart hier op mijn dreambox
heb ik net alles wat door en werkte het
nu alles weer weg taq,disney,alles

op nederlandse kanalen na dan

beste maar weer hoor

Ow, volgens mij heb je op 1 west toch nog gewoon alles in kleur hoor :)
Dus gewoon schoteltje even een zwieperd geven en hoppa. Dezelfde films als op Hispa. De eerste 2 weken mis je dus nix, je hebt ze toch allemaal al gezien ;-)
Er zijn nog wel wat meer kanalen die je in kleur kan bekijken. De kanalen die nog steeds stug volhouden in viaccess 1 bijvoorbeeld op Sirius. 'T houd daar niet over qua aantal, maar beter iets dan niets. Toch ?

Verder is er toch genoeg FTA te zien ?

groeten,
Peter.

De eerste 2 weken???

Volgens mij draaien ze op Thor al vanaf Kerstmis dezelfde zooi.

mety een rotor kun je toch aldeze sat's pakken

kan dir ook met twee lnb's en een rotor

of werkt ditr niet

@ The Matrix,
Ik kijk niet zoveel tv. Zolang het 10 uur journaal, Nova en het sportjournaal maar in kleur blijven ben ik wel tevreden.

@Bromar,
Met 2 lnb's gaat dat in principe niet. Aan een rotor heb je verder ook al weinig, je zal een diseqc motortje nodighebben. Deze kan je afstellen zodat je schotel de polaire baan waar de satellieten hangen volgt. Dan kan je alle satellieten "ontvangen" die in het vrije zichtsgebied vallen. Natuurlijk is het ook nog afhankelijk van de afmeting van je schotel. Size does matter :)

groeten,
Peter.

nou zonder diseq motor kan ik in iedergeval niet bromar je hebt een mooi apparaatje in huis maar geen diseq als je goed engels kan zou ik echt er aan denken om een diseq motor te kopen

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan