Lieke van Lexmond

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Iemand interesse in de pics van Lieke :)

Vind het allemaal wel tegenvallen hoor maar het zijn wel een lekker stel tieten die ze heeft en tenminste niet helemaal kaal daar beneden :)

Mocht je interesse hebben kan je ze hier vinden :)

Haar tieten zijn wel lekker alhoewel ze iets aan de kleine kant. Voor mijn persoonlijke smaak althans.:)
En inderdaad, zo'n strookje beneden is leuker dan een kale poes. Ondergetekende geinteresseerde heeft ze dus allemaal gaan bekijken.
Waarvoor dank!

Hey BT,, ik weet ook niet waarom, maar de pics zijn veel groter want het zijn scans uit de playboy,, schijnt dat deze site ze dus niet in de originele grootte kan weergeven,, maar je kan ze natuurlijk effe downloaden naar je naakte wijven harddisk en dan kan je ze op ware grootte kijken :)

Is trouwens wel een leuke site om pics en mp3tjes ofzo tijdelijk neer te zetten,, je hebt een aantal opties zoals een paswoord mee te geven of bepalen wie het mag zien en hoelang ze er blijven staan.

Enigste nadeel is dat het maximaal 1000 MB erop mag zetten,, of was het nou 100 MB :)
Dacht het laatste.

@Jack,Je mag maar 100 mb per keer uppen, en kan kiezen van 1 dag tot een jaar dat ze blijven staan, Maar daar hou ik me nooit aan vast.

En volgens mij kun je meerdere accounts aanmaken, Ben hem ff aan het testen. met uppen en downen.

Trouwens dat vrouwtje heb ik al veel te vaak naar gekeken (verplicht gtst)dus wist al wat er onder verscholen zat. ha ha.

ps:Wacht nog steeds dat beatrix in playboy komt is van mijn leeftijd, snap je.die oude fietsen bewegen niet zo, dus heb er langer wat aan.

Grtz.Sth.

@Jack Heb de upload server ff getest en het volgende. hij upt lekker snel. ook download is super (bijna mijn prov. speed 8 mb heb ik).

Trouwens als je wat geupt hebt. en je ziet het bestand. bv. rar. dan linker muis/eigenschappen/dan url selecteren/kopieren/ en op bestemming plakken. als je dan de url aanklikt kom je niet op het blog gedeelte maar start download venster gelijk.

Ik bedank je voor deze. trouwens had nog geen account aangemaakt.

Grtz/Sth.

Ik heb ook geen account aangemaakt dat is helemaal niet nodig daar :)

Nou nou ze is het toch net niet hoor nee nee nee geen 3 maanden boerenkool eten voor over...nee doe mij maar een biertje...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan