Links

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
...

duwde op het verkeerde knopje wilde een preview doen om te kijken of hij de url bewerkt had, klein foutje maar het was verkeerd, maar wel een mooie site.

@freggel 1,dat werkt niet meer helemaal goed en hier zijn urls niet echt meer gewenst,zoals ondertussen iedereen begrepen moet hebben,ik zelf vind het ook niet leuk,maar het is niet anders,wij en ik willen het duckboard niet in moeilijkheden brengen en het niet kwijt,of we doen het in een rebus(puzzel) of via PM,helaas staan tegenwoordig op iedere site wel dingen die volgens de providers niet door de beugel kunnen.Dat weet je niet van te voren,dus laten we met ze allen voorzichtig zijn.

Hmm ik lijk wel een moderator,maar zie mijn favoriete site toch niet graag ten onder gaan aan een onbedachte fout en dat geldt ook voor mijzelf,corrigeren als het nodig is,wijzen op een eventuele fout,ongeacht wie het is,zo houden we de site hoog en kunnen we nog veel plezier beleven het komende jaar.

Hmmm je had het zelf al gezien,maar het geeft helemaal niks,dit leert ons en jouw en iedereen.Denk na voordat je wat doet,en dat geldt voor mij ook hoor,vandaag toch een link gepost in off topic,maar toen ik goed ging kijken werd ik er zelf,en niet figuurlijk maar letterlijk onpasselijk van,dat zoiets bestond.Heb de link dan ook ,na veel waarschuwingen,door mijzelf dat het adult onderwerpen en dan geen sex,maar niet voor kinderen en mensen die er niet tegen kunnen,zoals ikzelf, toch verwijderd met de edit knop.Het moet wel leuk blijven,dat het bestaat is al te erg voor woorden,het zelf zien is nog veel erger!!!!!

Ik hoop dat ik er zelf geen nachtmerries aan overhoud,van die pagina nadat ik naar beneden was gescrold,en hoop eigenlijk dat de mensen die deze pagina gezien hebben,wel zo verstandig zijn om deze link niet te laten circuleren,daar er ook kinders zijn die het internet bezoeken.
Ik heb veel gezien op het internet,maar zo grof en geweldadig(in realiteit)had ik nog nooit gezien,en hoop ik eigenlijk nooit meer te zien.Ik had die dingen niet gezien,anders had ik die link nooit gepost!!!!

Ik weet dondersgoed wat je bedoeld tweety, maar volgens mij is er niks aan de hand, op deze site wordt allen maar uitgelegd wat je nu met de modules kunt, zie de onderstaande tekst maar.

Deze website is bedoeld om u wegwijs te maken met de Magic Module. Zoals in de forums te lezen is zijn er nog veel vragen over de magic module en daar willen wij via deze site u proberen te helpen om wegwijs te worden met de Magic Module. Natuurlijk mogen ook jullie als bezoekers via onze email belangrijke zaken toezenden die te maken heben met de Magic Module, ik zeg maar zo met z'n allen weten we meer dan ik alleen.

Let Op >>>Hier zijn geen files te vinden om zonder te betalen om naar betaal televisie te kunnen kijken.Vragen via e-mail m.b.t het hierboven genoemde onderwerp worden niet beantwoordt.Het is de bedoeling van deze site om alle ins en outs en softwareware programmeer mogelijkheden voor in de Magic Module ,op een educatieve wijze te kunnen evalueren.

Tweety je gaf een tip die ik nog niet kende, de edit knop namelijk, en zie de link is weg.

Waarom nemen wij eigenlijk goede voornemens???

Dit jaar stoppen er volgens dat ze zeggen 700.000 mensen met roken!

Wat doet balkenende ?0,50 accijns op de rookwaar!

Een verplichte rookvrije werkplek...

Verkopen ze weer minder rookwaar, wat doen ze? Ze gaan buiten bij kantoren controleren of dat mensen toch niet hun sigaret op straat gooien en ze dan een boete geven van ?45,-

Het geld moet toch binnen komen...

Vorig jaar nog, och we gooien de accijns op de drank omhoog, volgens onze berekeningen verdienen we dan zoveel meer, maar wat vergeten ze weer europa mag dan wel zijn grenzen open hebben maar niet alle belastingen zijn gelijk, dus we steken weer de grens over, wat is er gebeurd we weten het allemaal, ze lopen miljoenen mis.

En ga zo maar door.

En zo kan ik nog wel uren doorgaan , maar dat mag ik niet want dit is geen of topic post

Originally posted by freggel1
Waarom nemen wij eigenlijk goede voornemens???

Dit jaar stoppen er volgens dat ze zeggen 700.000 mensen met roken!

Wat doet balkenende ?0,50 accijns op de rookwaar!

Een verplichte rookvrije werkplek...

Verkopen ze weer minder rookwaar, wat doen ze? Ze gaan buiten bij kantoren controleren of dat mensen toch niet hun sigaret op straat gooien en ze dan een boete geven van ?45,-

Het geld moet toch binnen komen...

Vorig jaar nog, och we gooien de accijns op de drank omhoog, volgens onze berekeningen verdienen we dan zoveel meer, maar wat vergeten ze weer europa mag dan wel zijn grenzen open hebben maar niet alle belastingen zijn gelijk, dus we steken weer de grens over, wat is er gebeurd we weten het allemaal, ze lopen miljoenen mis.

En ga zo maar door.

En zo kan ik nog wel uren doorgaan , maar dat mag ik niet want dit is geen of topic post

Ik laat me maar begraven....als ik op mijn eigen crematie al niet meer mag roken houd alles op.
Bij deze,iedereen een goed 2004 en hopen op een crisis in Den Haag zo dat we wat idioten kunnen wegstemmen.
Want een tevreden roker is geen hooligan.
En zo lang er drank is heb ik geen drankprobleem.

Hmmz.. ik zie niets kwaads in een link naar uitleg over hoe je met een Magic om moet gaan, als er geen keys op de site staan ofzo.

Anders kun je altijd nog de link wijzigen en hem op deze manier plaatsen.
Kijk hier voor interessante uitleg over... etc.

Maar ook dat uiteraard alleen als het geen illegale link betreft.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan