loggen met provider 00 09 lukt niet

I

ilya

Druk doende, na mijn valantie met loggen .Tot nu toe lukt bijna alles .Behalve bij 00 09(Canal Jimmy) Ik heb de navolgende ervaring:

Ik had bij progdvb met het loggen op 00 09 396 records.Daarna stond de " meter" stil.

Toen naar MD 82 ook op Canal jimmy , wat scherts mijn verbazing ik otnving nu circa 1200 records.Daarna niets meer.

Bij beide keren geen keys update.

Ik ben via de monitor functie bij yankse gaan kijken op welke provider jimmy stond. De ene keer op nr 00 09.Na een uurtje

toen een andere film bezig was stonfd op 00 04 en K. !!!

Kortom very strange.Het lijkt alsnog Jimmy van provider soms verandert !!!!!!!

Ik ontvang perfect de keys voor 00 03 en 00 04 maar 00 09 hou maar.

Zou het zo kunnen zijn dat 00 09 geen keys meer uitzendt in Seca

ILYA

 
Krijg hier gewoon update binnen op 0009 gisteren even gelogt en de update was binnen.

Ik log dan ook via multidec dus geen probleem aan deze kant.

 
Bloomberg (Frans) gaat het hardst, maar ook op MCM gaat het goed

 
Eerst met MD82 op channel Bloomberg, vervolgens op b.v. provider 00 04 gezet en... de records kwamen direct binnen etc.

Echter... nadat ik de provider op 00 09(in MD) had gezet (Bloomberg) moest ik 5 minuten wachten toen opeens de teller " records empfangen" begon te lopen.Na circa 500 ontvangen records kwamen de juiste nieuwe keys door.

Toen naar progdvb , daar bleek na 15 min (bloomberg) de records nog niet binnen te komen.De stand bleef op 0.

Toen naar channel MCM en.... na 3 minuten begon ie te lopen(PROGDVB) en binnen 1 min kwamen daar ook de keys door.De teller bleef echter bij 3800 records.Oke ik had inmiddels de keys.

Conclusie: Het loggen met MD82 en Progdvb gaat zeer snel, behalve bij provider 00 09, daar moet je 5 tot 10 minuten wachten wil je de eerste records binnen zien komen.

Tenslotte gebruik als beacon channel MCM.

ILYA

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan