Loopt de staatsloterij op zijn eind?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Ik moet het toch even kwijt hoor...

Je wint er nauwelijks prijzen, en nu gaan hun ook doordat ze hogere kosten hebben de prijs van 1 lot met ?1,- verhogen?

Wordt een dure hobby zo.

Laat nou die jackpot eens wat meer vallen of verdeel de prijzen eens zou ik zeggen...

Hogere kosten? Waaraan dan? Er blijft altijd genoeg in die pot staan. Zeker administratiekosten voor het management enzo.. tsssk tssk..
Ik ben het volledig met je eens, maar ik doe dan ook al lang niet meer mee met de staatsloterij. Winkans is miniem en het is sowieso al vrij duur.

Hoezo je wint er haast niets. ik heb elke keer mijn staatslot er weer uit. want ik koop er never one.

Ik heb daarvoor inplaats een grote snitsel met jager saus. bijna zo groot als een plee deksel.

Alleen moet ik hem later weer afvoeren. Maar heb in ieder geval weer iets gehad. en dat is tegenwoordig ook een luxe.

Want vroeger zeiden mijn voorouders als je voor 1 cent bent geboren wordt je nooit 1 stuiver.

Waar geld zit wil het geld ook naar toe.dus hou ik het gewoon bij mijn braadphanne.

Grtz:Sth.

Had je het nog gezien van die vrouw die een miljoen had gewonnen in de Lotto en die niet kreeg?
Ze had haar lot ingevoerd via internet en zag dat ze een miljoen had gewonnen en nu zegt de Lotto dat het een fout was op de site en dat ze niks krijgt..
Nou wil wel eens zien hoe dat afloopt, ik ging wel even een advokaat in handen nemen dacht ik.

Zie hier Persbericht: http://www.delotto.nl/persberichten/list_persbericht.php?categorieId=6

"Zodra we weten wat mis is gegaan, zullen we mevrouw Brouwer uitleg geven en dit afhandelen zoals het deelnemersreglement dit voorschrijft."
Dan ben ik eens benieuwd hoe het deelnemersreglement dit voorschrijft.
Maar in het eerste artikel las ik al dat de trekkingsgetallen wel goed werden weergegeven en alleen dus het resultaat fout werd aangegeven.
Daarnaast meen ik me te herinneren dat er ergens op die site van de Lotto aangegeven staat dat er aan de aldaar aangegeven uitslag geen rechten ontleend kunnen worden en alleen de officiële trekkingsgetallen die bij de notaris bekend zijn, rechtsgeldig zijn.

Volgens mij zal er ofwel niets gebeuren, ofwel een excuus met een bloemetje ofzo.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan