mag het duck??????? iets over seca2

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
Na weer een hoop lezen zie ik hier ineens veel over de penta kaart en de witte kaart staan, ik ben dus ook weer aan het zoeken gegaan, want het schijnt als je de software hebt om een witte kaart te beschrijven dat je een rijk man bent(twilight), nou dit wil ik wel met jullie delen!!!!!!! Ik hoef niet persee rijk te zijn...
Ik kan helaas geen turks maar heb al wel de files gevonden van digiturk voor de pentakaart, en anderen ook wel denk ik.

Maar deze files worden geopend met winexplorer 4.5, dit zegt mij nu dus nog niks want ik heb nog niks geprobeerd.

Maar nu heb ik dus een site gevonden in het turks...denk ik... waar h??l veel penta staat en ik heb ook al het een en ander gedownload maar krijg steeds weer een raar programmaatje waarvan ze zeggen dat het de final version is van penta 3, maar als ik dit open dan krijg ik een programma microsoft money, en die kent de vr3 files van digiturk niet. Er wordt hier wel eens over vertaalprogramma's gepraat maar het lijkt mij straf dat hier niemand is die deze taal machtig is, dus hier de link van hetgeen waar ik een beetje heel erg nieuwsgierig naar geworden ben.
En zoals ik al zei, als het niet mag van de heer Duck dan bewerk de link maar en dan stuur ik hem wel via pm naar de nieuwsgierigen.
http://www.xxx.yyy

Ik ben benieuwd?????????

{editted by moderator}

Die link zal wel niet mogen volgens de boardregels, er zijn ook geen seca 2 files te vinden op deze (scandinavische) site.

De files die er staan zijn voor conax, cryptoworks en viacces coderingen.

Dat is leuk freggel1 dat klopte inderdaad maar de pret was gelijk afgelopen met de pentav3 kaart

Digiturk heeft weer zijn code's aangepast naar 4 chid het was eerst 3 dus je hebt weer geen beeld met pentav3 kaart.....

En als je moeite hebt met turkse taal zal iemand altijd voor je kunnen vertalen...
Groetjes,
Deliyurek007

Ik snap er niks meer van, ben volop aan het zoeken naar de penta software, is volop te downloaden van versie 1.0 tot 1.11,
maar wat ik nou niet snap het programma wordt geopend met microsoft money back up file.

En dat begrijp ik nou ff niet, ik zoek gewoon onder penta version 1.05 bijvoorbeeld en zet ook bij de zoekopties seca, zie ik nou iets over het hoofd of heeft het gewoon niks met seca te maken?

Ik heb intussen ook al een nieuwere versie van mkf gevonden waar over de blackcard (6.0 versie) wordt gesproken in de readmefile dus ik denk dat ik mezelf daar nu maar eens op ge storten, want ergens moet iets zitten.

Ik zal dus wel verkeerd zitten te zoeken , aangezien het feit dat niemand reageert.
Ik heb het al meer gevraagd!

Geef eens een tip wat ik dan wel moet zoeken?

Ik vindt het wel jammer dat mijn decoder nog steeds kapot is en dat ik op dit moment niks maar dan ook niks kan uit proberen!

Beste Freggel1,

Penta 1.0 t/m 1.11 heeft niks te maken met een pentacard V3. Het zijn bestanen bedoelt voor een magic module.

Pentacard model V1 of V3 zijn kaarten waarmee andere dingen mee kan doen.

M.vr.gr

Hugow

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan