magic module

M

Martin40

Ik heb een Humax 5400z met loader 3.02 nl
Ontvang best veel maar lees dat je met een Magic Module nog meer zou kunnen ontvangen.
ik heb hier echter geem verstand van. Zou iemand mijn kunnen uitleggen hoe het werkt en wat ik nodig hebt

Bedank

Martin

Originally posted by Martin40
Ik heb een Humax 5400z met loader 3.02 nl

Je hebt een humax met TOH firmware 3.2 nl.

Als je alle ontvangst mogelijkheden wilt benutten, dan is een season interface een goedkopere oplossing. Een magic module kan niet veel meer, behalve dan een autoupdate als je over de juiste kaart / keys beschikt. Zelf heb ik geen magic module, ik zie het nut ook niet. Misschien is het beter eerst eens te bekijken wat je ontvangen wil.

Voor de hobby is een magic een leuk (duur) extra speelgoed, maar wie weet kan mij (jou ?) nog iemand overtuigen om zo'n ding te kopen.

Hallo

Met de mm kan je inderdaad enkele dingen au krijgen.
Maar met een season heb je inderdaad de zelfde opties.
Met de juiste progs.
Maar met de mm ben je niet aangewezen op pc die steeds
erbij aanmoet dat is het enigste nadeel.

Groetjes
Hummaxboy

en de mm is natuurlijk om te zetten naar mr
zodat je dan weer andere mogelijkheden hebt

Hallo

KLopt de met de mm heb je eigenlijk 2 in een de mr voor taquilla
en de mm voor conax.
Maar moet je volgens mij wel cas interface hebben.
Om te proggen tenzij de loader er al zit voor de penta maar om dan weer naar de mr te willen moet je3 de cas weer hebben.
Groetjes
Hummaxboy

Je hebt wel 2 in 1 met de magic maar je kunt er maar 1 te gelijk gebruiken of je moet er een mr van maken of mm.
Ik denk dat season tot nu toe de beste oplossing is voor de humax.
Vooral nu er nog zoveel veranderd is dit inderdaad een goedkope oplossing en kun je nog ff zoals pikkie steeds zegt de kat uit de bom kijken voordat je aan de verkeerde module begint.
Tenzij geld geen rol speelt natuurlijk want het is wel leuk om lekker te hobbyen met die spulllen ;-)

gogo

Hallo

Klopt er veranderd veel de laatste tijd.
En alleen jammer dat de s2 er nog niet bij kan
daar ben je dan nog wel een tita voor nodig en aston of mm
cam.
Maar verder werk ik ook met season2 en ben zeer tevreden.
groetjes
Hummaxboy

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan