MasterA

F

FutureCow

Ik heb thuis een 2e DVB-C decoder voor de tv op de slaapkamer aangeschaft. En ik heb beneden een smartcard om de betaalde zenders te kunnen kijken. Ik heb de kabelmaatschapij hier gebeld, maar het is niet mogelijk om een 2e smartcard aan te schaffen zonder 2x het abbonements geld te betalen (wat ik erg onterecht vind). Op mijn smartcard staat Irdeto, maar weer dus niet of dit 1 of 2 is.(ik heb een samsung decoder). Is het mogelijk om deze kaart te kopieren met bijvoorbeeld een kaartlezer als MaterA? En heb ik dan een Gold / Fun / andere kaart nodig om de gegevens over te schrijven of is het helemaal niet mogelijk?

 
Irdeto1 is zo goed als dood.

Het is daarom dus onwaarschijnlijk dat het daarom gaat.

Zou het daar wel om gaan, dan kun je dit met een simpel gold of zeker met een funkaartje aan.

Hoe, dat doen we verder hier niet uit de doeken.

Er zijn wel splitters ("splitty") te koop, en ook in draadloze versies.

Daarmee kun je dan 1 kaart gebruiken voor twee ontvangers.

Als je hiernaar zoekt op onze site, vind je er ook wat over.

Volgens de berichten die ik er over heb gezien, werken ze niet met irdeto.

Maar dat is inmiddels al een tijdje geleden.

 
De Irdeto kaarten van de kabelboeren is Irdeto2 het lijkt me nog al naief om te denken dat je die met een simpel proggertje kunt kopieren, uiteraard zijn die tegen kopieren beveiligd.

Ja de anologe kabel kun je door je huis doorlussen, digitaal heb je een decoder en smartkaart nodig en wil je op verschillende plaatsen in huis kijken meerdere decoders en smartkaarts.

 
metodes bekent om een dreambox 7025 met evt een dvb-c tuner casema digitaal tv te laten onvangen?

ik heb v.a 21 oktober zo'n abbo en wil wel weten of ik die tuner er bij zou kunnen kopen of beter een andere

henni

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan