mbon en lonewolf

H

hiswap

Proef hier een beetje jaloezie maar dat kan aan mij leggen en je hoef mijn niet te zeggen over dvd's want ik importeer al jaren vanuit het buitenland ik praat hier over een collectie van circa 6500 stuks de films shrek 2 the day after enz... die hier in de bios draaien ik heb het hier over dvd's geen kopie's orginele en ja ik ben handerlaar en verkoop dvd's legaal ik laat het hierbij

gr

Hoop dat je lekker geslapen hebt, Lonewolf, maar als je een beetje googelt kom je bijv. op amazon en vele, vele andere site's waar die dvd's gewoon te krijgen zijn. In Nederland ken ik er twee: eentje legaal en eentje illegaal.

Ik zit al weer een tijdje op het net, en speciaal bij amazon. Maar helaas ik kan niet vinden wat jullie schijnbaar al hebben gevonden.
Wel weet ik nu dat de officiele dvd van kill bill 2 10 augustus 2004 bij amazon verwacht wordt. Van shrek2 en The day after tomorow kan ik geen release datum bij amazon vinden. Zowel niet bij .com, .uk of .de.
Ik vind het zonde van mijn tijd om nog verder te zoeken van iets wat er toch niet is.
Wel moet ik zeggen ,wanneer deze discusie nog een maand of misschien 2 maanden duurt, dat ik jullie dan gelijk moet geven. Maar nu nog even niet.

P.S.
@ blokr, ik heb heerlijk geslapen, dank je wel.

hmmmmmmmmmmmmmm jammie jaloezie nah echt niet, als ik graag shrek wil zien dan download ik hem wel een telecine of zo maakt me geen bal uit als ikm het perse wil zien zet ik hem op een rw ,het gaat erom dat de orginele dvd er niet is......

en wat ik nu voor de vierde keer vraag geef maar een link dat ik kan zien dat de dvd uit is...en niet van kijk maar eens bij amazone of google nee de link die mij rechtstreeks naar de pagina laat gaan om te zien dat de dvd uit is...en als je een handelaar legaal verkoopt ,ik zou zeggen stuur eens wat op dan neem ik alles terug en krijg je gelijk,maar niet over 2 maanden,het lijkt me trouwens sterk als je legaal verkoopt de dvd's als de film nog in de bios draait of net pas in de bios is.

vind het ook wel raar om hier een nieuwe topic voor te openen er liep er al een ,maar goed.......

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan