MD 90 met sofci 5.0

I

ilya

Zojuist te verkrijgen MD 90 met softci 5.0.

Loopt veel beter dan dan MD82.Betere channel switch, verder bijna net zo veel de zelfde functies als in MD 82.

Heel veel fun :)

ILYA

 
Das goed nieuws, zal gelijk eens op zoek gaan:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Loggen werkt ook nog goed???

 
Ja, ook het loggen gaat perfect.Lekker snel , stabiel.Ook was het zo, bij mij althans, dat ik na gebruik van md82 opnieuw moest rebooten voor b.v. progdvb.Nu niet nodig.

Het enig waar ik nog mee zit is de optimale instellingen voor b.v Direckt X, Overlay en Blitter. Ik krijg zo nu en dan verticale strepen uiters rechts.Dit gebeurt alleen bij sterk bewegende beelden.

Verder gaat het loggen op nagra ook prima.

Korotm WIE HEEFT DE BESTE INSTELLINGEN

O ja, ik gebruik windows 98 se

Suc6

ILYA

 
Ik heb wel last van een zeer fanatiek doorloggende soft-ci, is niet te stoppen, alleen een boot snoer zijn mond;-))

 
iInmiddels een neuwe versie te pakken MD 90.Het veroige pakket was circa 1.3.MB en deze circa 0,9 MB

Deze loopt tot nu als een zonnetje :) :)

ILYA

 
@ilya

Waar heb je deze vandaan getrokken.????

De h****sat upload ligt eruit op het ogenblik.

 
doe ik gelijk ff

Thanks :biggrin::biggrin::biggrin:

 
heb vandaag eindelijk md 90 aan de praat gekregen

na het installeren van direct x 8

wow wat een software

nu kwam ik bij happysat iets tegen over mp3 radio

dat heb ik ook gelijk maar geprobeerd

helaas zonder resultaat

heb wekl de transponder gevonden en ingesteld

ik kan wel de megaradio setup doen

maar de megaradio info blijft grijs dus er word zo ook niets gestreamd heb de allerlaatste drivers opgehaald versie 2.10a

en er stond ook nog een update van md 9 bij maar dit alles geeft geen verbetering heb nu wel het geluid van mega radio op nbc

wat doe ik fout

 
heb megaradio aan het spelen

even een vinkje setten bij mega radio capturen onder dvb daten

en dan video tekst stream

vroeg in de middag worden hele albums aangeboden je kunt dan niet life streamen krijg die dingen ook niet afgspeeld dus daar heb je een speciale mp3 speler voor nodig en of plug in

of het ook nog geld kost ben ik nog niet achter

maar er is ook het een en ander vrij te ontvangen

maar je moet wel van de muziek houden

maar het gaat om de techniek nietwaar

het grappige is dat de stream in de teletekst informatie zit

ben benieuwd wie hier nog meer mee bezig is

laat eens wat horen en of je wat hoe die albums zijn af te spelen

groeten herbies

 
Mp3 radio is de voorganger van mega radio. Bij mp3 radio kreeg je mp3's + de cd cover netjes op je harde schijf. Dit werkte via de nokia mediamaster met scsi. Nu is er een aangepaste versie voor mega radio. Ik zal deze eens proberen. Zie de site http://www.no-access.de

s-je toegevoegd in de url;-)))

 
Laatst bewerkt:
Je moet gewoon even .mp3 er achter zetten ( 04ce.mp3) en je kunt het afspelen. Echter is de kwaliteit slecht 96 kilobits/s.

 
heb nog even wat rondgekeken

en als ik het goed begrepen heb dan moet je voor de albums betalen deze worden in 128kbs verzonden

megaradio levert hiervoor een speler die je moet registreren

maar is alleen nog maar in duitsland mogelijk afgelopen middag hadden ze twee albums van u2 en het schijnt iets van 10 euro in de maand te zijn is niet veel voor twee albums per dag

het radio signaal is inderdaad 96kbs en kun je wel gewoon afspelen voor bij de comp maakt het niet zoveel bij de meeste staan toch goedkope speakers maar op je stereo wil je dit niet horen denk ik kan het nog niet proberen comp staat boven

maar wat ik al zij de techniek is wel leuk

groeten herbies

 
Ik kan nergens MD90 vinden........waar vinden jullie dat toch?

Ik neem aan dat MD hiermee Multidec betekent?

Wayne

 
Ja is Multidec, maar plaats a.u.b. niet dezelfde vraag in meerdere forum onderdelen, 1x vragen is genoeg.:)

Zie op de andere plaats, daar heb ik net 2 links neergezet voor een Duitse, een Engels en een NL versie.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan