Medi@link

BeBro

New Member
Lid sinds
24 jun 2009
Berichten
44
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
75
Misschien heb ik er over heen gebladerd maar ik zie hier nog niks over de MEDI@LINK
Ben de trotse bezitter van de ML9700 en de BlackPanter.
Een volwaardige ontvanger die zeker niet onder hoeft te doen voor de dreambox
Het zijn HD ontvangers met ook alle mogelijkheden.
De prijs is heel erg gunstig.
Helaas zijn er nog geen complete kanalen lijsten.
De software word bijna dagelijks ge-upodated.

Groeten BeBro
 
Hai BeBro,

Ik ken beide ontvangers heel goed. Het zijn goede stabiele ontvanger, maar vind persoonlijk dat deze niet vergeleken mogen worden met "de Dreambox". Dit gebeurd wel, op internet zie je zelfs termen als:"Dreambox Killer"
De Medi@link ontvangers hebben een makkelijk te bereiken en te installeren Cccam en dit werkt ook prima. Een Blue of Green panel hebben ze niet, ook zijn er beperkingen met de netwerkmogelijkheden. Via Telnet of FTP is er lang niet zoveel mogelijk. Dus je hebt lang niet alle mogelijkheden zoals met de Dreambox/Enigma ontvangers. Ook het zappen met een originele kaart in de ontvanger gaat tergend traag! Echt heel vervelend...
Maar als je hem gebruikt icm Cccam, dan zijn de zaptijden kort en is het opeens weer een heel fijne ontvanger.
Als je deze ontvanger enkel voor TV kijken gebruikt is het een uitstekend goedkoper alternatief.
Kanalen lijsten zijn er inderdaad nog niet te vinden, maar hier zal wel verandering in komen.
Of deze ontvanger het gaat redden, ik weet het niet, maar ik denk dat dit weer een flop gaat worden. Te weinig reclame en verkoop ben ik bang....
 
Ik denk wel dat er erg veel mensen zijn die de satellietontvanger hebben om TV te kijken.
Legio mensen kunnen zelf niet eens een kanalen lijst aanpassen laat staan installeren dat geldt ook voor de dreambox.
+/- een half jaar terug wou ik van iemand een DB7000 kopen die niet eens het bestaan kende van alternatief.
Ik had een netwerk kabel bij me en liet hem de mogelijkheden zien waarna hij deze niet meer wilde verkopen.
IK DENK DAT HIJ NIET DE ENIGE IS OP DEZE PLANEET.
Wil je de ontvanger enkel voor tv kijken dan is dit een erg goede alternatief.
Zoals je schrijft, erg stabiel maar nog wat langzaam met schakelen.
Gemiddeld 2 sec.
Met enkel de seca kaart zonder netwerk doet deze niet onder voor een canal+ goed gekeurde ontvanger.
De wl9700 heeft wel veel mogelijkheden waaronder internetten spelletjes etc.
Dat laatste hoeft voor mij niet, ik heb de ontvangers om tv te kijken.

Groeten BeBro
 
hallo
Ik zit heel erg te twijfelen tussen de ml 9700 en de vu+duo
heeft iemand ervaring met deze twee verschillende apparaten en wat kan ik er zoal mee behalve tv kijken ( kan er een toetsenbord aan kun je er mee internet surfen etc??
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan