Meer bekend over de DM8000

Iedereen kan wel mooie specificaties maken.

Voorlopig zeggen ze zelf al dat dit op zijn vroegst eind van dit jaar moet komen.

Bovendien, laat eerst eens de huidige modellen goed leverbaar zijn met een goede ondersteuning voordat we praten over mooie DTP plaatjes en praatjes.

Voor een reelbox killer heb je niet zoveel nodig, apparaat werkt voor amper een meter.

De eerste beste mediahighway ontvanger is tegenwoordig al een killer vergeleken met fabrikanten die van alles beloven.
 
De ondersteuning van DMM vind ik nog steeds goed, aangezien er nog steeds Images voor de DM7000 ontwikkeld worden, terwijl die al 'n tijdje niet meer geproduceerd wordt.

Er zijn idd de laatste tijd leverproblemen vd. DM500, maar ik weet dus niet of dat direkt te wijten is aan DMM zelf, of hun OEM-fabrikant.
 
Het grootste hedendaagse voorbeeld van dat specificaties met dat soort multimedia ontvangers niets zeggen is de Reelbox 1100 PVR.

Je kan inderdaad van alles mooi op papier zetten, je kan het zelfs heel mooi als hardware in de box stoppen maar je weet niet of het allemaal gaat werken.

Dat kan Dream Multimedia zelf ook nog niet precies weten. Op papier zou het moeten werken maar er is nog nergens een werkende alfaversie van deze ontvanger te vinden.

Verder vind ik het wel allemaal een beetje speculatief voor een ontvanger die pas over minimaal 6 maanden op de schappen staat.

Blijft wel overeind staan dat het een wereldontvanger is op papier... maar ja dat is de Reelbox ook en die heeft al een paar gesolliciteerd naar een gratis rondvlucht boven mijn woonadres.
 
Ja, die rondvlucht boven je huis kan ik me voorstellen.

Maak een mooi plaatje van een kast met 3D studio software.

Maak vervolgens een lijstje van specificaties.

Hoe mooier hoe beter, zelft warme broodjes of cappuccino maken met een satellietontvanger schijnt op papier mogelijk te zijn.

Laat de goede mensen ??rst eens een simpele ontvanger werkend krijgen en daar een goede support op geven.

Dat lijkt in de praktijk moeilijker dan nieuwe modellen verzinnen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan