MEGA muffe MONDIALE "Delft_Eo" Radio

J

jeejee

Hi...

Toen ik nog een jong broekie was eind jaren 80 begin jaren 90 ondekte ik opeens `Duplexers` dit waren radio piraten in de randstad die elkaar `doorstuurde` en zo een soort van kring gesprek maakte. Dit groepje duplexers waar IK ook deel vanuit maakte noemden zicht Delft EO (en omstreken).

Naast erg veel slap lullen deden we ook aan Prank Calls en die waren Super, we doken op babbelboxen homo`s op, en gingen deze dan vervolgens om 4 uur s'nachts opbellen met de gekste dingen. Ook belden we s'nachts op advertenties en namen deze mensen dan ook zwaar in de maling.

Helaas hield dit feest in 95 op en gingen de zenders uit de lucht en werd het stil. Tot pas geleden Dirk (1 van de duplexers) me op msn wees op het bestaan van een Forum van ze op de website van Radio Stad Den Haag (Die 24/7 italo disco streamen)

Ik heb nu "DE" officele site van Delft_Eo online, waar een kleine verzameling van onze Prank Calls op staat. Deze zal zeker groeien in de toekomst, gezien 't aantal tape's we hebben, deze zijn zeker de moeite waard met klassiekers zoals de Shoarma kar en de opblaaspop die lek is.. Gier mee met Flikker Chris en met Tante Brammie, Check onze website en beleef een stukje van mijn jeugd.
Zeker voor lachen en lol ga je naar de Site van Delft_Eo.

http://www.duckfiles.host.sk/delfteo/

(binnenkort www.delfteo.nl)
Ook elke avond in onze chatbox erg gezellig met 't Delft_Eo Team..
En luister ook elke avond onze "LIVE" Stream...

Grtz.... JeeJee
Sathopper

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan