Mening van BT gevraagd

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Wat is jou mening over dit katje Carmen BT?
Voldoet ze een beetje aan je strenge eisen? ;)

D'r wordt mij wel niets gevraagd maar ze ziet er "gezond" uit.

Multilook(speed):biggrin:

lekker stukje vlees, vooral dat kleine onder aan :biggrin:

Een beetje een poederdoos, tietenformaat valt net binnen de norm, doch zijn een beetje hangerig.
Wel mooie lange benen. Nagels zijn iets lang maar vallen nog net binnen de maximumnorm. Voeten met rimpels, poes met lebbervel ziet er ondanks leuk klein haardosje toch veelgebruikt uit.

Conclusie: Ziet er naar uit dat ze ouder is dan de foto's doen voorkomen.
Heeft gebruikerssporen.
Voor langer gebruik voldoet ze niet aan mijn eisen.

Maar voor een of twee of drie nachtjes wil ik wel een oogje dicht knijpen.:biggrin::sex:

Black Tiger;194674 zei:
tietenformaat valt net binnen de norm, doch zijn een beetje hangerig. Heeft gebruikerssporen.
Maar voor een of twee of drie nachtjes wil ik wel een oogje dicht knijpen.

OK, maar dat met dat haar dat wil ik jou niet aandoen..
Stel je voor dat je haar in je mond krijgt na wat sabbelen.. :neenee:

Deze stuur ik maar weer terug naar het bos, had haar in een oud kraakpandje opgesloten voor jou.
Maar zoek wel weer wat verder OK? :biggrin:

Is dat kraakpandje in hetzelfde bos waar Boets woont?

Ach een kale boel moet ik niet dus het is prima als er een plukje haar op zit, beetje versiering moet zijn.
Als er iets binnen komt spuug ik het wel weer uit.:biggrin:

Ben al heel dankbaar dat je ze gevonden en voor me opgeslogen had!
Maar zoek wel weer wat verder OK? :biggrin:
JA GRAAG!! :sex::biggrin:

Bones;194685 zei:
Is dat kraakpandje in hetzelfde bos waar Boets woont?

Huh nee mij te ver weg om elke dag rond te gaan google'n.
Nee sluit ze hier in het hoge noorden op (blijven ze koel en fris.. Wat je nog fris kan noemen dan h?) en zet ze als BT tevreden is op transport..
Maar we hebben nog steeds de juiste niet gevonden en ik doe geen loze beloftes met gratis fiets er bij enzo.. :biggrin:

@Big-Henk

:biggrin:

Groetjes,
Bones

Maar we hebben nog steeds de juiste niet gevonden en ik doe geen loze beloftes met gratis fiets er bij enzo.. :biggrin:
Kijk, DAT zijn nog eens afspraken en goede service!

Daar kunnen malafide freggels een puntje aan zuigen!

Bij Carmen wil ik er ook wel een puntje aan zuigen!:biggrin:

Groetjes,
Bones

Tsssk tssk.. jij wil gewoon aan de meiden zitten. Maar vingers af... de handelswaar niet aanraken a.u.b.! :)

@BT

Groetjes,
Bones

Hmmm vreemd dat freggel nu geen commetaar heeft, want die wil ons die jenni maar aansmeren...

Zou die dan toch eindelijk tot de conclusie komen dat we daar niet meer in trappen?:confused::p

Nou ik denk dat we met deze dame Nina al een heel stuk in de buurt komen BT?

Mooi strak, korte nagels. klein toefje haar, niet al teveel gebruikers sporen en een leuke vrolijke blik..
Het minpuntje kan natuurlijk nog in de borstomvang zitten, hangers zijn het beslist niet :biggrin:

Ik zal er eens mijn professionele blik over laten gaan....

Hmmz...
Pluspunten:
Lief, vriendelijk, guitig lachend, goede lengte. Inderdaad niet te lange nagels.
Mooie benen en mooie haren (op treklengte). Wordt geleverd inclusief ketting om ze aan vast te leggen zie ik, dat is ook alweer een pluspunt.
Zeer mooi poesje.

Minpunten:
Eigen net ietsiepietsie te klein plukje.
Voorlaatste foto en de 3de daarvoor kijkt ze te gevaarlijk, geeft de indruk dat de ketting ook elders voor gebruikt kan worden.
Tieten zijn inderdaad niet van het juiste formaat en de gewenste vorm wijkt af.

Overall is het wel goed en verdient toch wel een dikke 7, maar mijn norm valt tussen de 8 en de 10.:)

pikkie;194720 zei:
Hmmm vreemd dat freggel nu geen commetaar heeft, want die wil ons die jenni maar aansmeren...

Ik zit nog steeds plaatjes te kijken, commentaar komt nog wel... :sex:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan