Mgcamd

P

Ptje

Ik heb sinds het gebruik vanaf een bepaalde versie Mgcamd het probleem, dat interne kaartlezers het niet meer doen, op het moment er externe netwerkroutes in de newcamd.cfg aanwezig zijn en de netwerkkabel niet aangesloten is. Zet ik dan #jes voor die netwerkroutes, werken die interne kaartlezers weer wel. Iemand enig idee, waar dat door komt ? en liever nog, hoe ik het oplos ?

Tja ik las net je vermoede op Duck, daar zou het wel eens mee te maken kunnen hebben wat je daar schrijft. Controle dus van mgcamd of er een netwerk aansluiting is.

Maar van de andere kant dan wel raar want je moet die emu ook zonder netwerk kunnen gebruiken. Je zou eens kunnen proberen of ie wel wilt als je in de mg_cfg de netwerk optie op 00 zet zodat ie geen netwerk gebruikt.

Dan zou hij het theoretisch wel moeten doen.

Ik dacht eerst altijd (in theorie) dat ie niet zou kunnen kiezen vanwege de net routes en tevens de aanwezigheid van kaartlezers op dezelfde caid (0100 dus), maar dat zou dan toch weer opgevangen moeten worden door de "prefer emu" setting, toch?

Interessant dit.

Hoi Tijger,

Dan werkt het wel, maar dat is beetje lastig. Mijn zwager kan er zelf niks mee en als ie dan naar de camping gaat met het ding, moet ik die netwerkroutes uitzetten en als ie thuis is weer terug. Er zijn wel enkele andere oplossingen, maar ik zou dit graag oplossen. Als ik newcamd installeer als emu of een oudere Mgcamd, dan ben ik er ook af. Moet toch iemand kunnen zeggen, waar dat door komt ?

Ja eigelijk wel, maar zo diep zit ik niet in emukennis.

Doch zoals jij het vertelt, eerst wel en met die nieuwe niet, lijkt het toch de enige oorzaak dat ze toch iets in mgcamd zelf gewijzigd hebben.

Waarschijnlijk in de executable. Hopelijk maken ze dat dan weer in orde.

Misschien dat CP er nog iets over weet?

Dit lijkt wel eens meer raar in elkaar te zitten, weet je dat emu onderzoekje nog bij Duck, @Black Tiger? ( in de modsectie)

Daar bleken hier en daar ook verschillen in te zitten....

De ene keer wel TPS auto en de andere keer niet...

Ja het heeft inderdaad zijn kuren. En grappig genoeg heb ik ook nog geen beelduitval gehad op TPS tot nu toe, en ook geen keyupdate hoeven doen. Hij lijkt dus gewoon autoupdate op mgcamd of ze hebben geen keywissel gedaan een van de twee.

Iemand met wat reverse engineering kennis zou welkom zijn, of iemand die meedoet in de ontwikkeling van dat ding.

Black Tiger, er is al vanaf begin april al geen update geweest bij TPS, het heeft helaas niks te maken met een "verbetering' in Mgcamd... Helaas.

Ah, ik dacht al. Nja, dan is dat ook weer duidelijk.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan