Microsoft

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
2.319
Waarderingsscore
6
Punten
38
Leeftijd
60
Locatie
Veluwe
Een helicopter vloog gisteren rond boven Seatle, toen een electrisch probleem alle navigatie en communicatie apparatuur onbruikbaar maakte. Door het hevige wolkendek en de mist kon de piloot zijn positie niet bepalen en dus ook niet de koers naar het vliegveld.

De piloot zag een hoog gebouw, vloog er naar toe en hield al rondcirkelend een stuk karton bij het raam van de helicopter met daarop een tekst die hij er net in grote letters op had geschreven. De tekst was: "WAAR BEN IK?"
Mensen in het gebouw kwamen snel in aktie, maakten een groot bord en hielden dat bij het raam. Op het bord viel te lezen: "JE BENT IN EEN HELICOPTER."
De piloot glimlachte, zwaaide naar de mensen, bestudeerde zijn kaarten, ging op weg naar het SEATAC (Seattle/Tacoma) vliegveld en landde daar veilig.

Eenmaal geland vroeg de co-piloot aan de piloot hoe het bord met "JE BENT IN EEN HELICOPTER" hem nu eigenlijk geholpen had bij het bepalen van zijn positie.
De piloot antwoordde: "Ik wist dat ik bij het Microsoft gebouw moest zijn, want ze gaven me daar een technisch correct maar verder compleet onbruikbaar antwoord..."
 
dit snap ik nu echt niet, een aantal malen heb ik en antwoordt gekregen waar ik geen vraag bij kon verzinnen.

En hij snapt het meteen, ik had ook een piloot moeten worden.

Bertje.

PS wel leuk hoor
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan