Moment

B

BiG_G

Heren,

Ik ben een beetje een doe-het-zelfer. Ik hoop de tegenhanger te zijn van Nico.

Mijn motorfiets ligt nu uit elkaar en wil hem verder uitelkaar slopen. Echter, ik heb om hem weer inelkaar te zetten een Momentsleutel nodig.

Een Momentsleutel is een kostbaar stuk gereedschap, maar dan heb je ook wat. Nu wil ik er een kopen, maar om nu meteen 80 tot 120 eur uit te geven, terwijl ik eerst even het forum kan raadplegen.....

Zijn er mensen die via hun werk, of op andere wijze goedkoop aan een dergelijk stuk gereedschap kunnen komen?
Voor de duidelijkheid: ik wil hem niet lenen, maar KOPEN.

Minimaal 20 Nm moet ie aan kunnen...

G

Hahaha, die van mij mag je best lenen. Maar dan moet je even een momentje hebben, want hij ligt nu nog in Frl.

Dus als je geen koopaanbiedingen krijgt, dan kan ik je er misschien nog een beetje mee helpen.

(Hoeveel dacht je uit te willen geven? Ik weet nog wel een winkel die ze geregeld in de aanbieding heeft.)

Elke euro minder dan 80 vind ik boeiend...

Als ik hem leen, dan heb ik over een halfjaar hetzelfde probleem enzo...
Btw, ik HEB graag mijn eigen spullen

In de Pretoriusstraat in A'dam ligt er eentje van 15-25Nm voor 54,95. En binnenkort hebben ze er ook weer eentje van 20-110Nm voor de zelfde prijs. Ik dacht een 3/8". Maar daar heeft ie net de laatste van verkocht, zegt ie. Van de week zouden ze er weer zijn.

Nee, dankje KK... Er was al iemand zo vriendelijk om er eentje langs te brengen...

MAW... ik ben al voorzien!!!!

THX voor de persoon wiens naam niet genoemd mag worden

:biggrin:

Kijk, dat klinkt nog beter. Veel sleutelplezier dan maar. (En: de schroefjes van de kap van de Dreambox kruislings natrekken, h??)

Krijgen we het ook te horen als de motor weer werkt?

(Mag ik raden? Was het Mokum1 misschien?)

Hehehehe...
het schijnt dat jij ook iets met motoren hebt (gehad)?

G

Originally posted by Kerstkonijn

(Mag ik raden? Was het Mokum1 misschien?)

Euh, je mag raden, maar mokum1 was het dit keer niet!

Ik werd expleciet verboden zijn/haar naam te noemen...

Heb ik nu toch...

En als diegene, waarvan ik de naam niet mag noemen, vanmiddag in mijn (ook erg rommelige) schuur heeft gekeken, heeft ie e.e.a. gereedschap zien liggen, dat hij meteen weet dat ik best wel van mooi spul houd...

Beetje Timdetoolmenteejlor achtig... ;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan