monitor

G

goka

HH technici,
Heeft iemand ervaring met een Compaq V 75 monitor, is nog niet zo oud van oct 1998, maar heeft de geest gegeven.
Probleem is: Heeft geen powerup. Ook los van de PC verschijnt niet het beeld "no signal". Ik heb een aantal spanningen gemeten die niet kloppen op eenbtransformator, waarschijnlijk is het de line-out trans. Ik heb wel eea gelezen bij Google, maar het blijft vooralsnog een doolhof. Heeft iemand ook zo'n type probleem gehad? Misschien een schema?
bvd,
Goka

Helaas geen schema, maar ik ken de monitoren wel, heb ergens gewerkt waar het stikte van de V55, V75 en V1000 van Compaq, leuke dingen, totdat ze kapot gingen.

Wij stuurden ze altijd terug naar compaq en als het buiten de garantie viel dan was het enkele reis richting milieucontainer.
Het is inderdaad een voedingsprobleempje maar waar precies weet ik niet. Van Compaq weet ik dat ze er gewoon een andere voeding in pleurden.

Misschien dat een andere eigenaar/technicus je nog kan helpen met het probleem.

BT,
thanks for the reply.
Ik wacht nog maar even op de techneut.
Weggooien kan altijd nog, ik hou eigenlijk niet van kapitaal vernietiging. Ik heb enkele merkloze, die draaien al jaren moeiteloos, dus waarom ooit weer voor een Compaq. Er is nauwelijks kennis van deze types in den lande.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan