Mooi geweest.

S

satguyeric

Ik heb hier een tijd veel geleerd en geprobeerd te helpen waar ik kon maar heb net besloten hier niet meer te posten.
Ik heb al mijn pm's en ook mijn signature gewist.
Het is al niet leuk als je met alle omwegen naar Rome moet maar dat is ff niet anders.

Dit echter :

PM-berichten verwijderd


__________________
MvG
Duckteam

Gaat mij te ver.
PM is PM en personal hoort NIET door wie dan ook gewist te worden.

Ik denk niet dat ik erg gemist zal worden en zal best wel af en toe komen lezen maar posten is er niet meer bij.

Gegroet,

Eric
 
PM-berichten tussen gebruikers kunnen we niet wissen en zo hoort het ook ! We kunnen ze evenmin lezen,

Wat bedoeld wordt - en dat had je kunnen weten als je de bewuste thread had gevolgd - is dat de berichten in een thread waar wordt gevraagd om iets per PM te ontvangen, zijn verwijderd.

Dus berichten zoals: "stuur mij per PM" e.d. zijn verwijderd.
Om wille van de duidelijkheid hebben we dat er maar even aan bijgezet.
 
Na aanleiding van een goed uitgebreide uitleg van Duckteam heb ik bericht geheel vrijwillig gedeleted..
 
Ik zal maar niet vragen om een p..............m of kan dat nog wel"of jij hebt p...................m ja sorry hoor wat niet mag is zo leuk.
 
Originally posted by eendenteam
PM-berichten tussen gebruikers kunnen we niet wissen en zo hoort het ook ! We kunnen ze evenmin lezen,

Die PM vis je zo uit de database met een lullig editortje...
 
@keessie

wij kunnen niet bij die database alleen de netwerk beheerder
 
En de board admin. Beiden houden zich niet met dergelijke asociale praktijken bezig (in tegenstelling tot anderen die databases publiceren).
Anderen kunnen inderdaad niet bij de database.
 
Het kan ja, op elk board. Doch niet door moderators.
Maar dit is al lang geleden ook al eens hier bekend gemaakt.
 
En eendenteam is ook een moderator en heeft dus bewust geen toegang tot die database.
 
Sorry dat ik reageer,

Ik kan mij herinneren dat dit board door een vermoedelijke 1 of andere s4a was gekaapt en dat er was gewaarschuwd niet de oude duckforums op te gaan omdat jullie geen controle meer over het forum hadden.
Er werd volgens ook geschreven dat de pm lijsten konden worden uitgelezen door degenen die zich de toegang tot het forumbeheer hebben geschaft.

Ik wil niet beweren dat dit door het duckteam is geschreven.
Kan ook door een member van het board gepost wezen daar ben ik mij niet meer bewust van.

Dit was na die hack dat het logo van Koninklijke Landelijke Nederlandse Politie Dienst op het scherm kwam.

Dit is geen kritiek maar dit stelt mij nu ook even vragen.

Voor de rest ik heb verder via pm niks wat een ander niet weten mag.

Graag reply
 
Het is niet zo moeilijk. Als je de database hebt, kun je overal bij qua berichten. Dat lijkt ons logisch want in die database wordt alles bewaard.

Eendenteam/Moderatoren kunnen fysiek niet bij die mysql-database, omdat die op een andere, niet voor ons toegankelijke plaats staat. Daar kunnen alleen de systeembeheerder en de webmaster van dit board bij. Eendenteam/Moderator zie hem niet eens staan.

Wel kunnen we - omdat we die rechten als (super)moderator hebben - de berichten op dit board verplaatsen, wijzigen e.d. dat doen we online via de boardsoftware en wordt direct in de database verwerkt. We kunnen echter niet bij de PM-berichten, anders dan die van/voor onszelf, maar ook dan weer alleen online en via de boardsoftware.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan