Moppentijd

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Naar de wc
Een Belg en een Nederlander zitten in een caf?. Ze doen een wedstrijd wie het meeste kan zuipen. Na drie kratten bier moeten ze allebei naar de w.c. De Nederlander gaat als eerste. Dan hoort de Belg ineens "1, 2, 3, 4, 5, 6, 7."
Wanneer de Nederlander van de W.C. afkomt, vraagt de Belg: "Waar slaat dat getel op?"
Dan legt de Nederlander uit:
"1 is knoop los en gulp open.
2 is broek omlaag.
3 is velletje naar achter.
4 is plassen.
5 is velletje naar voren.
6 is broek omhoog.
7 is gulp dicht en knoop vast."
Dan gaat de Belg naar het toilet. Hoort de Nederlander opeens: "1, 2, 3, 5, 3, 5, 3, 5, 3, 5, 3, 5, 3, 5."

De nieuwste snufjes
Een Amerikaan, een Japanner en een Belg zitten samen te praten over de nieuwste electronica in hun land. De een schept nog meer op dan de ander en op een gegeven moment horen ze een telefoon rinkelen. De japanner trekt een haar uit zijn hoofd en begint daar mee te bellen. Even later hangt hij op en zegt: "Nieuwste snufje uit Japan: een haaltelefoon."
Even later gaat er weer een telefoon. De amerikaan trekt een gouden tand uit zijn mond en begint daar mee te bellen. Even later hangt hij op en zegt: "Nieuwste snufje uit Amerika: een golden teeth telephone."
"Allee," denkt de Belg, "wat moet ik nou?" Even later laat de Belg een scheet en zegt: "Allee daar kwam net eenne fax binnen!"

Een dom blondje bij het koelvak
Een dom blondje loopt op de Veluwe en ziet daar een herder met zijn schaapjes lopen.
"Oh wat leuk!" zegt het domme blondje tegen de herder. "Ik wil ook zo'n lief schaapje hebben!"
"Nou", zegt de herder, "als jij raadt hoeveel schapen hier rondlopen, mag jij er ??n uitzoeken."
Het domme blondje denkt na en zegt: "524"
"Shit," denkt de herder en zegt: "Goed meisje, precies goed! kies er maar ??n uit." Het domme blondje kiest er ??n uit en stopt hem in haar auto. Op het moment dat ze weg wil rijden, klopt de herder op het raam en zegt: "Als ik nou raad wat voor kleur haar jij hebt, mag ik dan mijn herdershond terug?"

Viola Holt aangereden
Viola Holt loopt op straat en wordt aangereden door een man op een brommer. Vraagt Viola Holt: "Had je niet om me heen kunnen rijden?"
Waarop de man op de brommer antwoordt: "Zo veel benzine heb ik nou ook weer niet bij me!"

Hoe laat is het?
Een zakenman die op weg is naar zijn huis wordt onderweg door slaap overvallen en om geen ongelukken te veroorzaken besluit hij zijn wagen langs de kant van de weg te zetten om even een tukje te doen. Hij vindt een rustig landweggetje en valt al na vijf minuten in een diepe slaap. Plotsklaps wordt hij opgeschrikt door getik tegen de autoruit. Hij draait het raampje open en een oud vrouwtje vraagt aan hem hoe laat het is. "Vijf voor twee," bromt de zakenman. De vrouw bedankt hem en loopt verder. De zakenman draait zich om en gaat verder waar hij gebleven was. Lang kan hij er niet van genieten want tien minuten later wordt hij weer gewekt door getik tegen het raam. Ge?rgerd draait hij het autoraam open en ditmaal is het een jogger die de tijd wil weten. "Vijf over twee," buldert de zakenman. De jogger bedankt hem en jogt verder. De zakenman beseft dat hij op zo'n manier nooit aan zijn slaap komt en pakt een stuk papier en schrijft daar met koeienletters op: IK WEET NIET HOE LAAT HET IS! en plakt dit achter zijn ruit. Tevreden over zijn eigen vindingrijkheid valt hij voor de derde maal in diepe slaap. Nauwelijks aangekomen in dromenland word zijn rust weer verstoord door getik tegen de ruit. Met een welgemeende "Godgloeiende...," draait de zakenman zijn autoraam open en kijkt in het gezicht van een jonge scholier.
Deze werpt een blik op zijn horloge en zegt: "Het is vijf voor half drie meneer."

Ik ben geen.....
Een vrouw zegt tegen haar man voordat hij naar zijn werk gaat: "Mijn nachtlampje doet het niet. Zou jij daar straks even naar willen kijken?"
Ge?rriteerd wijst de man naar zijn voorhoofd en zegt: "Staat hier soms 'elektrici?n'? Nee toch?!"
Als de man 's avonds weer thuis komt zegt de vrouw tegen haar man: "Heb je gezien dat het tuinhekje niet goed opengaat? Kun je daar zo even naar kijken?"
Weer wijst de man ge?rriteerd naar zijn voorhoofd: "Staat hier soms 'timmerman'? Nee toch?!"
De volgende ochtend lekt de kraan in de badkamer. Wederom vraagt de vrouw aan haar man om daar even naar te kijken. Opnieuw wijst de man ge?rriteerd naar zijn voorhoofd. "Staat hier soms 'loodgieter'? Nee toch?!"
Als de man 's avonds thuis komt doet het tuinhekje het weer prima. Als hij zich gaat wassen blijkt dat de kraan ook niet meer lekt. En wanneer hij naar bed gaat knipt zijn vrouw demonstratief het nachtlampje aan. "Heb jij dat allemaal zelf gemaakt?", vraagt de man verbaasd.
"Nee", zegt de vrouw, "ik heb gevraagd of de buurman het wilde doen. Dat wilde hij wel, maar dan moest ik een taart voor hem bakken of een nummertje met hem maken."
"En....heb je een taart voor hem gebakken?" vraagt de man.
Ge?rriteerd wijst de vrouw naar haar voorhoofd en zegt: "Staat hier soms 'bakker'?"

Is Windows een virus?
Volgens microsoft is Windows geen virus!
Maar virussen hebben de volgende eigenschappen:
Virussen worden razendsnel gekopie?erd. Dat wordt Windows ook!
Virussen verbruiken kostbare systeembronnen en vertragen het systeem. Ok?, Windows doet dat ook!
Virussen ru?neren van tijd tot tijd je harde schijf. Dat kun je van Windows ook zeggen.
Virussen worden vaak onopvallend meegebracht met kostbare programma's en systemen. Ook dat is het geval bij Windows.
Virussen laten af en toe de gebruiker denken, dat het systeem te traag is, zodat de gebruiker nieuwe hardware koopt. Duidelijk een voorbeeld van Windows!
Tot nu toe lijkt het erop dat Windows een virus is, maar er zijn enkele verschillen:
Virussen worden goed ondersteund door de schrijvers, werken op de meeste systemen en zijn universeel compatible. De programmacode is snel, compact, effici?nt en ze worden geavanceerder naarmate ze ouder worden. Hieruit kunnen we dus weer vaststellen, dat Windows beslist geen virus is!

In het gekkenhuis
Twee mannen, Jean en Paul, die al een paar jaar in een gekkenhuis verblijven, komen in aanmerking voor vervroegde vrijlating. De directeur van de instelling laat de twee naar zijn kantoor komen voor een kort gesprekje. Jean mag als eerste binnen terwijl Paul in de gang zijn beurt moet afwachten. "Ga zitten, Jean," zegt de directeur. Hij legt Jean uit dat hij voor vrijlating in aanmerking komt, maar dat hij eerst nog een paar eenvoudige testjes moet doen. "Hoeveel is 4 + 2?" vraagt de directeur.
Jean onmiddellijk: "6!"
"Hoeveel is 8 x 4?" gaat de directeur verder.
"32!" antwoordt Jean resoluut.
"Goed zo," zegt de directeur. "Nu iets anders... doe het licht eens uit!". Jean knipt het licht uit en het is onmiddellijk pikdonker in de kamer. De directeur neemt een zaklamp uit zijn la, knipt hem aan, schijnt dan recht naar de muur en vraagt: "Ga eens op de straal van die zaklamp zitten Jean!"
Jean schiet in de lach en zegt: "Vroeger zou u dat gelukt zijn, maar nu ben ik v??l slimmer hoor!"
Ze praten nog wat verder en uiteindelijk tekent de directeur de nodige papieren voor de vrijlating. "Proficiat Jean, je mag gaan en staan waar je wilt, zeg maar tegen je vriend Paul dat hij binnen mag komen."
Dolblij sluit Jean de deur achter zich en hij vertelt Paul dat hij naar binnen mag, waarop hij nog snel fluistert: "Vooral niet op de straal van die zaklamp gaan zitten h?!"
"Waarom niet?" vraagt Paul.
Jean: "Ben je gek?! Als hij hem uitknipt lig je met je kloten op de grond!"

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan