Motor bij mn philips?

M

mikey

Hallo Allemaal!

Ik had even een vraagje: aangezien ik erg graag de hispasat wil ontvangen voor al die leuke spaanse kanalen zat ik te denken om een motor aan te schaffen zodat ik niet heel de tijd moet zoeken naar de Hispasat. Ik kan hem zelfs niet eens vinden... Is het mogelijk om een motor aan te sluiten op mn philips 5816 met softwareversie 1.0
Ook misschien jullie hulp zo niet hoe ik dan toch de hispasat kan ontvangen, ik ben er echt dagen mee bezig en nog steeds geen ontvangst. Moet ik misschien bepaalde instellingen in mn settings veranderen???

Alvast hartelijk bedankt voor jullie moeite,

Mike
 
men is bezig om firmware te schrijven die de motor aan kan sturen.
deze is nog niet klaar voor de 6071 of deze al wel beschikbaar is voor de 6072 weet ik niet.

ik weet niet wat voor decoder je hebt kijk even hieronder wat voor type het is.
ik denk niet dat er een firm zal komen voor de dst5816/03

zoek eens op het net voor instelingen.ze zijn redelijk makelijk te vinden.


DST5816/03 - DSI185

DST5816/13 - DSX6071
DST5816/23 - DSX6071
DSX7071/03 - DSX6071

DST5816/33 - DSX6072
DSX6073/03 - DSX6072
DSX7071/23 - DSX6072
DSX7072/03 - DSX6072


ad
 
Hallo!

Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat die firmware er komt, zou een heel erg makkelijk ding worden om dan naar de Hispasat de draaien. Als dit nou niet mogelijk is waar kan ik dan kijken voor een andere firmware, ik heb de site van Hutsefruts en M. Zeguers ook al gekeken maar die hadden nix.

Alvast bedankt,
Mike

P.S.: type ontvanger is: DST5816/23 - DSX6071
 
naar mijn idee is er nog geen firm die het al doet met een rotor.
jay is hier hard mee bezig.zie ook forum firmware bij huts.
nog even wachten......
zelf gebruik ik nu de test versie van jay.ziet er perfect uit en werkt goed op een paar kleine foutjes na...

met groet ad
 
Gewoon draaibaar met handbediening en een motor (polarmount) werkt ook hoor, want daar werk ik ook mee. Bovendien heb je ook handbedieningen met geheugen funkties. Het is maar wat je wil.
Ik vraag me wel af of de processor in de philips dat wel allemaal aan kan en niet uit de bocht vliegt! We zullen zien.
Grtz.
 
Bij de Pioneers werkt het ook goed.
En de FW van deze 2 zijn nagenoeg gelijk

Spirit
 
Hey,

Ik heb vandaag die firmware versie 9B erop gezet, maar deze versie voor de 6071 is heel erg onstabiel. Ik heb gewoon de flash en de eeprom geprogrammeerd, maar hij doet het niet goed, er zat ook nog een bestand bij de flash 512kb, moet ik die er ook nog op zetten? In ieder geval bedankt voor alle reacties, ik w8 rustig af en doe het dan nog maar ff met wat ik heb.

Wens jullie allen een prettig uiteinde toe en veel hobby plezier in het nieuwe jaar,

Mike
 
hallo er schijnt nieuw softwhere te zijn ik heb heb gedouwload
en deze schijnt je rotor aan te kunnen sturen op je philips als je nu ff je email adres na me toe stuurt zal ik je deze toe sturen
hij is wel voor de 6071 of 6072
en als je geen oslink heb moet je hier maar ff langs komen
ik heb hem zelf nog niet getest

groetjes rene
 
mag ik je mischien vragen waar je deze firm vandaan hebt gehaald???????
 
Hier is het de link ook te vinden als deze niet werkt,

Philips 6072 met Fix 10 NL versie Cabo en D+ deze posting staat ie in helemaal onderaan,

Mike
 
hij is gestuurd volgens de berichten schijnt hij heel stabiel te zijn


rene

ps ik heb hem van jay
 
Hey thanx Man!

Ik heb hem ontvangen ik ga hem morgen meteen erop zetten, het is toch wel de versie voor de 6071 h???

Groeten,
Mike
 
Let op dat de 6071 Dutch fix 10 by Lagos niet update op D+ en cabo.
De 6072 werkt wel perfect-.

Ik heb de Fix10 in deze firmwares gezet maar ik zelf heb geen 6071 en kon hem dus niet testen en daar iemand mij mailde die hem getest had had ik hem op de dvb gezet en bij de Flipclub maar later bleek hij toch niet te updaten.

Dus alleen de 6072_fix10_RayTec3c_dutch by Lagos
en de Dynamit Fix 10_ 6072 v 6.32 Dutch_by Lagos
werken wel prima.
Verder zijn er veel werkende te vinden in andere talen

Gr. Lagos
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan