mp3

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
wat voor een programma kan ik het beste gebruiken om al mijn mp3 op een lijn te krijgen bv 192 kb heb al verschillende programmas ge probeerd of het licht aan mij of aan dat klote vista ik kan het er ook niet af gooien om dat ik een update krijg naar windows 7 van daar
gr frans

Hmm snap het niet helemaal. Je wilt alle MP3 op 192kb?? bedoel je dan dat je mp3 die op 128 kb gesampled zijn wilt converteren naar 192kb??? Dat gaat niet gepaard met kwaliteitswinst. En wat heeft het voor zin om deze allemaal gelijk te hebben?? Het afspeelprogje merkt daar toch niks van.

ALs je alles op een lijn wilt hebben qua geluid dan is daar een mooi programmaatje voor MP3GAIN heet dat die brengt alle mp3 naar hetzelfde geluidsniveau.

mijn radio in de auto moet volgens het boek 192 kb hebben maar 128 is nog beter
gr frans

frweber;203503 zei:
mijn radio in de auto moet volgens het boek 192 kb hebben maar 128 is nog beter
gr frans

En wat voor remedie geven ze eraan (waarom) (geheugen?) draaid dat via stick of cd? conventeren van 192kbps naar 128kbps gaat nog wel maar andersom word bagger dus zou je de 320 rates terug moeten brengen naar 128kbps om goed af te spelen in radio.? dan kun je hem beter dumpen.

Het geluid van een oude buizen radio uit 1950 klinkt dan nog beter.

Maar er zijn conventeer proggies genoeg. het kan toch ook met mediaplayer of winamp via viturieel drive?

Het kan zijn dat die oudere convert. proggies niet werken onder viasta?
Windows 7 weet ik niets van. zal wel net zo,n geval zijn. en begin voorlopig niet aan die bijde O.S

XP Retestrak 5.0 (1.5 gb groot) draaid hier als de duivel incl.updates.

Grtz/sth.

Wil je toch perse de bitrate veranderen kun >Freerip< proberen ff zoeken bij zoekmachine.

Je kan met dat proggie cd rippen maar ook bestanden (mp3) die al op pc staan conventeren. maar nogmaals vind ik het een Track vernaggelen.

Flac of wav is de ware van org. geripte maar bestanden kunnen wel 30 mb groot zijn. vandaar die gecomprimeerde bestanden van gemiddeld 4mb aan mp3 ogg enzz. ik noem ze gejingel. tenminste als men een oor of oren heeft voor het gespeelde muziek.

Grtz/Sth..

heb een becker cascade met navigatie bluetooth en mp3 is een jaar oud en heb iedere keer problemen met de mp3 komt er in het scherm te staan kan titel niet afspelen terwijl hij een normalen cd perfect afspeeld zou de laser mischien vuil zijn?? maar er zijn dacht ik reinigings cd s maar zoals ik begrijp is 320 kbs beter minder nummers op cd
gr frans

Mp3 geript van org. cd (wav) in 320kbps. of 192kbps. is altijd beter dan naar 128kbps gaan rippen.

Alleen bestanden aan mp3 zijn altijd wat groter.in 320kbps dan 128kbps.

Maar wat de euvel nog kan zijn is dat de mp3,s mp3 pro. zijn. en er zijn afspelers die niet met mp3pro. over weg kunnen.

Tegenwoordig kom je op internet vaak meer mp3pro. bestanden tegen.

Ik had laatst ook vele mp3pro,s en kon ik niet converteren naar ots. en kon niets ontdekken aan die bestanden.

Toen ben ik aan het converteren geweest heb die bestanden ff naar wav gezet en vervolgens weer naar mp3. en wat denk je. ik kon ze toen wel converteren naar ots. maar er zijn ook mp3 afspeelapparaten die het vertikken om mp3pro af te spelen.

Dus dit kan ook nog het probleem zijn?

Reiniging cds is weggegooit geld.

Mvg/Sth..

nee is orgineel mp3 sommige doen het wel perfect en als ik de navigatie cf kaart eruit haal en ik zet er een in met mp3 dan speelt hij perfect
gr frans

Misschien is dit wat is net gepost in de nieuwsgroepen:

MP3 Stream Editor v3.4.4.1905

MP3 Stream Editor is an all in one tool mainly for MP3s.
Main advantage over other MP3 editors (or any other audio editor)
is that you edit (MPEG - MP3) files without decoding and thus quality loss, graphicaly on a 3D sample display easely with a mouse. You have the option to repair corrupted MP3 files also. Free Encode, re-encode, convert to WAV, cut and join MP3s, Tag MP3s with a professional ID3v2 Tag editor, or even directly Record MP3/WAV/WMA/Flac streams. Burn
them as AudioCDs or MP3 CD/DVDs, etc.

we zullen eens kijken maar zit nu op de laptop nieuwe pc al kapot moet naar de fabrikant op gestuurd worden
gr frans

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan