MR en offici?le seca2-kaart

L

lubas

Ik heb een MR en een offici?le seca2-kaart voor ontvangst van de gewone Nederlandse zenders. Ik heb ooit ontvangst gehad maar daar deze kaart bijna nooit in de humax zit, is het beeld verdwenen omdat ik een keywissel gemist heb. Ik weet ook niet meer welke versie ik in de MR heb gestopt destijds om seca2 te decrypten.
Ik heb op dit moment de MR 1.07 erin zitten, de ontvanger staat al twee dagen aan maar alles blijft zwart.

Ik heb iets gehoord van een Ucas 3.0 versie of de 1.02. Kan iemand mij vertellen wat ik met de CAS2 in de MR-module moet stoppen om canalplus te ontvangen. (Ik overweeg een abbo te nemen, maar wil geen geld uitgeven voor een aston module.) De actuele MR-versies maken alles nog open vanwege de irdeto1-keys; dus daar heb ik niets aan.


Wie helpt mij uit de brand?
Lubas
 
zolang de irdeto1 codering nog in de lucht is kan je gerust er matrix revolution software erop zetten met behulp van cas2

alhoewel dat maakt nu ook niet zoveel meer uit nu seca2 d+ en sky italia niet meer werken...

dus gewoon de laatste erop zetten van matrix reloaded d.m.v cas2 of funkaarten

en wil je dat de orginele kaart ermee werkt zet je in settings van de mr-cam de irdeto-emu op UIT !

wil je 100% zeker zijn dat de mr-cam goed werkt met een orginele kaart dan zet je er weer terug Ucas3.0 op -->met cas2 alleen mogelijk..



dat is wat ik weet tenminste Groeten en suc6
 
Originally posted by thai-demon
zolang de irdeto1 codering nog in de lucht is kan je gerust er matrix revolution software erop zetten met behulp van cas2

alhoewel dat maakt nu ook niet zoveel meer uit nu seca2 d+ en sky italia niet meer werken...

dus gewoon de laatste erop zetten van matrix reloaded d.m.v cas2 of funkaarten

en wil je dat de orginele kaart ermee werkt zet je in settings van de mr-cam de irdeto-emu op UIT !

wil je 100% zeker zijn dat de mr-cam goed werkt met een orginele kaart dan zet je er weer terug Ucas3.0 op -->met cas2 alleen mogelijk..



dat is wat ik weet tenminste Groeten en suc6

Is de ucas 3.0 een upd of een bin file? De upd file gaat er niet in. Dan zegt de humax: invalid ci module. Waar kan ik de eventuele bin-file van de ucas 3.0 vinden?

gtrz

Lubas
 
En wat je iig moet doen is C+ bellen of ze je kaart weer kunnen activeren.
 
Ik heb canal digitaal gebeld en gevraagd de kaart te activeren. De kaart zit in een magic module, versie 1.04. Maar na een half uur geen beeld ofschoon overal staat dat de MM seca 2 aankan. Wie weet raad. De goalkeeper staat op OFF.
Lubas
 
1.20 werkt 1000% met activering en updates

magic 1.04 weetikniet

uca3.0 updates werkt wel maar blijkbaar activering niet met mijn kaon reciever als ik hem in een dragon of aston vervolgens doe werkt het meteen..
 
Originally posted by thai-demon
1.20 werkt 1000% met activering en updates

magic 1.04 weetikniet

uca3.0 updates werkt wel maar blijkbaar activering niet met mijn kaon reciever als ik hem in een dragon of aston vervolgens doe werkt het meteen..

Bedankt Thai,
zowel de MM 1.20 als de MR 1070 geven nu seca 2 door.
Kan ik zondag nog naar ajax feyenoord kijken.

Lubas
 
ja idd vele mensen wilden hun kaartje opwaarderen nu op dit moment vanwege de gratis proefperiode van c+ roodblauwgeel.

hebben ze nu meteen een goede indicatie , hoeveel er nu op dit moment nog via irdeto1 kijken , maar wel een kaartje thuis hebbben ???


en idd enkele versie van matrix rel. werken wel zoals ook de MR1.61 ...

we zien het wel als de steker eruit gaat , het zappen gaat nu nog veel sneller zonder c+- kaart.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan