Multyvision en TPS

bert50

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo heren,
een vreemd probleempje.

Gisteren nog beeld op TPS en Multyvision, dus maandag.
Vandaag niet meer toen ik keek.

Gesproken met iemnad en die vertelde mij dat er snelle key wissels waren.

Vanmiddag om 16:15 weer ineens beeld op beide. Nu rond een 19:00 uur weer geen beeld.

Kan ook ergens anders aanliggen.

Ik heb een db7000 met een Genie er in met Newcamd/newcs draaien.

Taq is trouwens ook pleite.

Hebben meer mensen deze problemen????

Groetjes Bert

Hay bert50.

Tps verandert zijn aes code,s om het half uur,we zullen moeten wachten,

tot er een oplossing komt.

Groetjes sat4ever.

Doe eens een keyupdate en probeer wat meer sites uit, via de ingebouwde funktie van de firmware.
Als dat niet helpt, ga dan eens in de PUC van Huts kijken.
Kennis van me werkte taquila ook niet meer, met de keys voor Premiere werkte taquila opeens ook weer.
Daar zit namelijk niet alleen de softcam.key in maar ook de autoroll.key en autoupdate.key of zoiets. Probeer maar eens.:)

Inmiddels bij Huts wat gedownload en Taq en Premiere werken op de MGcam.

Helaas Multy en TPS nog zwart, er zijn denk ik teveel key wisselingen.

Groetjes Bert

Lijkt me stug. Hier doet Multivision het gewoon via de keys en die staan er al lang in.

Dan heb je goede code,s blacktiger als ze er al lang in staan,

die moet je houden.hihi
----------------------------------------------------------------------------

Als je op andere forum,s leest blacktiger dan kun je zien dat ze elk half uur

wisselen,kijk hier
---------------------------------------------------------------.
Posted: Thu May 25, 2006 3:12 am Post subject:
tis is the 5th key today in use now
25.05.06
---------------------------------------------------------------

En dat jou code,s toevallig werken, heeft te maken dat zo ook wel eens de

aes niet gebruiken,maar dan heeft iedereen beeld.

Groetjes sat4ever.

Ahzo, bedankt voor de uitleg, dan heb ik ofwel veel goede code's ofwel het werkt hier autoupdate.:)
Hoe dan ook, ik ben happy dat ik beeld heb.:biggrin:

Ben er toch wel benieuwd naar BT of jij echt nog steeds beeld hebt op de multis.

Die eikels veranderen echt om het uur van AES key dus hoe heb jij dan beeld.

Is mij niet bekend dat je meerdere aes keys in je dreambox kan zetten want hij kijjkt volgens mij alleen maar naar de bovenste key in bv. TPS scrypt file van newcamd.

Dus enigste is dat die bij jouw dan AU zou moeten zijn maar daar is mij ook helemaal niks van bekend dat die er is of zelfs was.

Je kunt een script maken op je dreambox zodat je sommige file(s) :)D) automatisch worden geupdate. Door er een cronjob van te maken kun je dat scriptje op een door jezelf aangegeven tijdfrequentie laten starten. E.e.a. afhankelijk van je image, maar zover wij weten kunnen vele images omgaan met een cronjob. Je hebt dan wel een verbinding met internet nodig. Helaas mogen we hier verder geen nadere details, zoals het script en/of de hyperlink, bekend stellen. Maar er zijn meer mogelijkheden om achter e.e.a. te komen.

Is mij niet bekend dat je meerdere aes keys in je dreambox kan zetten want hij kijjkt volgens mij alleen maar naar de bovenste key in bv. TPS scrypt file van newcamd
------------------------------------------------------------------------
Hallo jack.

Dit kan wel met mgcamd en camd3.

Maar dan moet je nog de volgende code,s weten.

Eendenteam,als je dat hebt voor mgcamd houd ik mij aanbevolen.

Groetjes sat4ever.

Van scrippies heb ik helaas geen verstand :(

Heb de 20 Key wijzigingen van gisteren niet bijgehouden,, maar heb inmiddels wel gezien dat ze ook oude keys opnieuw gebruiken nu,, maar hoe dat verder uit te werken gaat mij boven mijn pet,, maar goed,, binnen 1 minuut heb je met de juiste url weer nieuwe key,, en 1 minuut later staat die in de dream dus dat is wel te doen :)

Ben er toch wel benieuwd naar BT of jij echt nog steeds beeld hebt op de multis.
Ik ben automatiseerder dus nogal lui uitgevallen en ben (nog) niet bezig geweest met scriptjes enzo.

Ja ik had beeld. Daarnet echter toen ik een emailtje beantwoordde was het beeld zwart.
Ding op Multivision 3 gezet en verder gaan antwoorden en raad eens? Binnen 2 minuten plof beeld. Ik al van tsjakka... ik heb een autoupdate TPS.:biggrin:
Helaas pindakaas, verkeerd gedacht, nog geen 5 minuten later zat het beeld weer vast en dat zit het nog steeds.

Dus inderdaad vele wisselingen waarbij ook gebruik gemaakt word van oude keys (anders kon ik geen beeld krijgen tijdelijk).

sat4ever zei:
Is mij niet bekend dat je meerdere aes keys in je dreambox kan zetten want hij kijjkt volgens mij alleen maar naar de bovenste key in bv. TPS scrypt file van newcamd

Bij Newcamd werkt dit trouwens ook,, heb er nu een TPScrypt in staan met alle bekende AES keys en heb de laatste 3 dagen constant beeld :)

Heb hem bij Huts neergezet.

vandaag een file "D+ En Tps Dreambox" .

Deze file is bij Huts te vinden.

Toen ik het teste had ik beeld op Multy, TPS en Takkies.

Tijd 19:45, de file is van vanmorgen, over een uur test ik nog eens of ik beeld heb.

Groetjes Bert

21:10.

Multy en TPS weer donker, Takkies nog licht.

Bert

En dan gaat @Bert50 weer even vrolijk opzoek naar de nieuwe sleuteltjes. ;)

Ik stuur ze voorlopig niet meer... :biggrin:

Ook Takkie weer zwart.

Ja en als Freggel niet stuurd, zit er voor mij niets ander op dan maar weer te zoeken, maar dat trek ik wel recht wanneer de BBQ aan de gang is.

freggel1 zei:
En dan gaat @Bert50 weer even vrolijk opzoek naar de nieuwe sleuteltjes. ;)

Ik stuur ze voorlopig niet meer... :biggrin:

Hoezo als freggel niet stuurt? Met Gemini effe key update doen op Anonymous 2 helpt ook vaak.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan