muziek uit een dvd halen

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
7
Punten
38
Leeftijd
61
Ik wil alleen de muziek van een dvd overzetten op een cd, zodat ik er in de auto ook naar kan luisteren.
Op de dvd staan 7 VOB bestanden waar de bewuste muziek instaat.

Wat is nu de beste (snelste) manier?

Wat ik nu doe: Ik rip de 7 bestanden met Super dvd ripper, die maakt er mpg's van. Daarna haal ik de muziek eruit met X2CD, die maakt er wav bestanden van, en vervolgens kan ik met nero een cd'tje branden.

Probleem, da's 6.4 gigabyte en gaat uren duren!

Is er een programma die alleen de audio rechtstreeks uit de dvd naar mijn harde schijf copieerd?

Alvast bedankt,
Grtz Hangslot

Ja zo'n programma is er.. maar ik ben alleen de naam kwijt, heb het laatst toevallig ergens gezien.

Ik ga op zoek voor je en zal het je hier melden als ik het gevonden heb, indien tenminste niemand anders me voor is want er zitten hier nogal wat dvd freaks ook op het board, maar dat mag de pret niet drukken, hoe sneller jij je antwoord hebt hoe beter.:)

He geweldig bedankt! Hier kan ik wat mee!

Het is de dvd audio ripper geworden (de crack was makkelijker te vinden, dus....)
In 45 minuten klaar!

nogmaals dank.

Grtz Hangslot

Thanks mensen! En men loopt mij niet zo snel voor de voeten hoor, daarom schreef ik ook al, hoe eerder hij het antwoord heeft hoe beter.

Het programma'tje wat ik voor ogen had, was dat proggie wat jij aangaf Blue-Sky.

Zo zie je maar weer hoe snel iemand geholpen kan zijn. Prachtig toch? Dat noemt men niet voor de voeten lopen maar samenwerking en elkaar aanvullen! Althans zo zie ik dat.:biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan