Muziek van Ben Liebrand

Roberto

Active member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
62
Op mijn FTP staat het een en ander van BL [die met een + erachter zijn NIET van ben]

Groet Roberto

roberto.is-a-chef.com
duck
duckstad

Ah da's mooi, ben wel een fan van Ben, zal er eens gaan kijken, bedankt!

Heel erg lekker. Ik zet ze in de droomdoos en dan lekker hard via de speakers. :jow::jow::jow:

;)
Nr.10

Hee, da's mooi. Kan ik mijn verzameling compleet (er) maken.
Bedankt!!

Heel erg bedankt voor die Ben Liebrand mixen!

Maar ik heb hier nog een 20 tal cd's met de Danceclassics ( 1,79 gig) , iemand interesse, dan up ik ze wel in de ftp, als ik klaar ben met het downloaden van Ben...

met een beetje geluk heb ik nog die paar die ontbreken

Na het binnenhalen van de Ben Liebrand mixen, geef ik mezelf voor deze ene keer gewonnen....... :biggrin: :thumpsup:

Hoe snel is de FTP eigenlijk??

Nog interesse in dance classics??

Op het moment dat ik alles van Ben Liebrand binnenhaalde liep jou download niet echt snel, ik heb ruim 8 uur over 3,5 gig gedaan. ( normaal 2 uur) ;)

Maar ik heb geduld hoor.

liep jou download niet echt snel
Foutje.. bedankt! Het is niet zijn download, maar zijn upload.
Jij bent dan wel aan het downloaden, maar voor zijn adsl verbinding is het uploaden naar jou toe, dus jij bent met je downloadsnelheid gebonden aan de snelheid van Roberto's uploadverbinding.

Die is nooit meer dan 1mbit oftewel ligt rond de 110 kbyte/sec. maximaal als het van thuis uit gaat, of je moet toevallig dat ene Chello (dacht ik?) ab hebben die 2mbit upstream levert.
Dat wetende kun je uitrekenen hoe lang een download van 3.5 gig duurt en dan klopt het wel zo'n beetje.:)
Da's namelijk 10 seconden voor 1 mb oftewel ongeveer 6 mb per minuut. Da's dan weer 360mb per uur oftewel 2,8 gig per 8 uur. En da's dus heel grof gerekend.
Je mag dus boffen dat je 3.5 gig in 8 uur hebt kunnen binnen halen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan