Allereerst reageer ik minder snel als anders omdat ik nu op dialup zit.
Ten tweede reageer ik vrijwel niet of nauwelijks als iemand mij van afzeiken beschuldigt op de manier waarop dit gedaan werd.
Het staat uiterst klein er boven "citaat van mz zelf", pruts dan niet aan de instellingen en laat dit in dezelfde grootte staan als de tekst, dan is het ook duidelijker leesbaar nietwaar?
Het lijkt wel een genot op dit board om mekaar af te zeiken.
En net vanwege deze tekst is mijn huidige reply ook vrij strak te noemen.
Het was erg onduidelijk dat het een citaat betrof van wege de zeer kleine tekst "citaat van mz zelf"
Verder gebruikt vrijwel elke gebruiker een eigen ondertekening die hier niet gebruikt is waardoor de indruk gewekt werd dat daadwerkelijk MZ zelf aan het posten was onder een ander account.
Inderdaad heb ik verkeerd gelezen, maar gezien de manier waarop ik dan na het stellen van een vraag, die voor een moderator rechtvaardig is, beschuldigt wordt van katten en vanwege het feit dat men weer naar het board wijst als zoude het hier normaal zijn om mensen af te zeiken (zie quote boven) zie ik geen enkele noodzaak om me hiervoor te verontschuldigen, integendeel, het is beter dat schrijver leert anderen op een nettere manier op eventueel gemaakte fouten te wijzen en niet op de beschuldigende manier zoals dat nu gebeurde.