Mz

B

beau2001

Wie weet wat er aan de hand is met de site van MZ kan al enkele dagen de site niet meer openen misschien heb ik de verschillende forums niet goed gelezen maar vind hier niets over.Dus wie weet er meer

Inactiviteit heeft niks te maken met down zijn van de site. Ik kan hier zelf niks aan doen.

Scarlet zijn home2 server ligt eruit.

12 maart 2004 11:55
Onderbreking website FTP-server
Door een storing is het op dit moment helaas niet mogelijk om uw website bij te werken op home.pi.be en home2.pi.be. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om het euvel zo snel mogelijk te verhelpen. Raadpleeg deze statuspagina voor het laatste nieuws hierover.

Even geduld dus, het zal wel even duren.

M_Z

Alweer een ander account? Kun je niet gewoon onder je eigen account inloggen M_Z?

Waarom gelijk weer katten BT; eerst GOED lezen en dan een reply geven.
Het lijkt wel een genot op dit board om mekaar af te zeiken.

@skytrapper; we begrijpen je niet. Er wordt toch niet gekat. Er zijn door bt 2 vragen gesteld waarop m_z - als die dat nodig vindt - hier reageert en anders niet.

De posting van dukdalf46 bevat een kopie van de posting die door MZ op een ander board geplaats is.
Ik denk dus dat er verwarring is onstaan omdat de posting ondertekend is met MZ.

Maar maakt niet uit er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken :)

@dukdalf

Kun je je avatar niet een keer veranderen?

Groeten van een dierenvriend

@ Eendenteam. Ik reageer omdat dukdalf m.i. niet M_Z is en hier een citaat neer zet. Dat bedoelde ik met GOED lezen. M.a.w als BT goed had gekeken...........tenzij hij weet dat het dezelfde persoon is. Wat ik nogemaals betwijfel. Drenthe en Maastricht liggen toch wat uit de buurt denk ik

@Skytrapper: sorry voor de reactie dat hadden we niet begrepen. Als dat echt zo is dan hebben we dus met een ernstig iets te maken nl. inloggen onder een account en berichten "ondertekenen" met de naam (initialen) van iemand anders. BT is in staat om echt uitsluitsel te geven.

BT....

????

Niet helemaal het topic, maar wel waar de inhoud nu over lijkt te gaan:
Mag ik hier alleen mijzelf citeren?? Als ik nu inklop:

[SIZE=-3]Even citeren:[/SIZE]

BT is in staat om echt uitsluitsel te geven.

Eendenteam

Ben ik dan nu als eendenteam ingelogd? Of mis ik nu iets? Wie helpt mij uit deze vraagtekens?

Kerstkonijn, misschien verwarrend so be it.

Wat jij schrijft is helemaal waar, we hebben dus inderdaad niet goed gelezen en geen acht geslagen op dat regeltje met waar het woordje citaat staat. We zijn echter wel uitgegaan van hetgeen BT schrijft en dan zou dukdalf en M_Z dus dezelfde zijn. Snap je het nog....

Skytrapper is echter van mening dat het niet een en dezelfde persoon is. Dus volgens hem is dukdalf46 niet M_Z. BT heeft iets geschreven en meestal schrijft BT niet zo maar iets.

@ BT Normaal ben je vrij snel met postings maar ik heb nog geen reactie gezien.

Nee, maar BT heeft al meerdere keren verteld dat hij nu moet inbellen, omdat hij op z'n adsl aansluiting wacht. Dus nog even geduld. BT is heel betrouwbaar, dus een grote kans dat je geduld beloond zal worden.

Dat BT betrouwbaar is, daar twijfel ik niet aan.
Hij hoeft niet te reageren, maar ik vond het gewoonweg lullig. daarom.Wat mij betreft sluiten dit draadje

Allereerst reageer ik minder snel als anders omdat ik nu op dialup zit.
Ten tweede reageer ik vrijwel niet of nauwelijks als iemand mij van afzeiken beschuldigt op de manier waarop dit gedaan werd.

Het staat uiterst klein er boven "citaat van mz zelf", pruts dan niet aan de instellingen en laat dit in dezelfde grootte staan als de tekst, dan is het ook duidelijker leesbaar nietwaar?

Het lijkt wel een genot op dit board om mekaar af te zeiken.
En net vanwege deze tekst is mijn huidige reply ook vrij strak te noemen.

Het was erg onduidelijk dat het een citaat betrof van wege de zeer kleine tekst "citaat van mz zelf"

Verder gebruikt vrijwel elke gebruiker een eigen ondertekening die hier niet gebruikt is waardoor de indruk gewekt werd dat daadwerkelijk MZ zelf aan het posten was onder een ander account.

Inderdaad heb ik verkeerd gelezen, maar gezien de manier waarop ik dan na het stellen van een vraag, die voor een moderator rechtvaardig is, beschuldigt wordt van katten en vanwege het feit dat men weer naar het board wijst als zoude het hier normaal zijn om mensen af te zeiken (zie quote boven) zie ik geen enkele noodzaak om me hiervoor te verontschuldigen, integendeel, het is beter dat schrijver leert anderen op een nettere manier op eventueel gemaakte fouten te wijzen en niet op de beschuldigende manier zoals dat nu gebeurde.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan