??n linkje met hele mooie muziek...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
802
Punten
113
Leeftijd
60
Hier staat heel veel mooie muziek ;)

Van Elvis tot Ray Charles, Tom Jones, veel te veel om op te noemen.

Gauw een kijkje nemen en je favo's die je nog niet hebt binnenhalen :biggrin:...

Veel downloadplezier ;)

Oei!! Die gaan bijbetalen voor de gebruikte bandbreedte:biggrin::biggrin::biggrin:

Goeie link man, bedankt...

Originally posted by hangslot
Oei!! Die gaan bijbetalen voor de gebruikte bandbreedte:biggrin::biggrin::biggrin:

Goeie link man, bedankt...

Ik moet eventjes eerlijk zijn Hangslot, deze link heb ik te danken aan dominiek......... Punt dus, maar de rest houdt ik voor mezelf :)

Want zo heb ik er nog v??l meer maar ik bewaar ze nog eventjes, want ze gaan niet alleen over muziek, maar ook over het z z z z z z z w w w w w w a a a a a a a r r r r r t t t t k k k k k k i i i i i i i j j j j j j j........ohoh batterij leeg :biggrin:

een heel goeie site

bedankt man

laat er nog maar een komen , heel tof]

Ik heb nog een leuk linkje met heel veel goeie muziek ;)

Neem hier maar eens een kijkje, daar staat ook wel wat leuks tussen... :biggrin:

hoi freggel 1

ook een heel goeie

bedankt man is beter dan met kazaa

groetjes laika2

Yeps, die 2e link is de betere.
Op de eerste link staan weliswaar hele mooie liedjes (met soms erg grappige titels doordat koreanen engels proberen te schrijven) maar een bitrate van 48K ? (meeste die ik geprobeerd heb waren 64K).
Jammer, kwaliteit daar ver te zoeken.
Al gaat het dan om WMA bestanden, het verschil is hoorbaar.
Natuurlijk gaat het er ook wel om waar je je bestandjes wil afspelen; in de auto hoeft het lang niet altijd de hoogste kwaliteit te zijn.

De 2e link klinkt als een klok (MP3, 128K) en er zijn een mooi aantal artiesten aanwezig; aanrader !

Vind de clip's erg goed. Iemand nog meer van deze links???

Originally posted by Nummer10
Vind de clip's erg goed. Iemand nog meer van deze links???

Beste Nummer10, in de dvd sectie is een tijdje terug al een draadje geopend over videoclips ;)

Daar staan al wat leuke linkjes :biggrin:

Originally posted by freggel1
Ik heb nog een leuk linkje met heel veel goeie muziek ;)

Neem hier maar eens een kijkje, daar staat ook wel wat leuks tussen... :biggrin:

Graag gedaan, maar zulke zijn ook zeer zeldzaam, ik zoek er vaak op, maar ik kom ze zelden zo goed tegen, de eerste die ik wegzette was leuk, maar deze heeft net wat meer kwaliteit, dus je hebt er ook meer aan :biggrin:

Voordat je op deze site weer alles binnen hebt ben je weer lekker een tijdje bezig ;)

Maarrrrrrrrrr ik heb er nog meer! :biggrin: Maar daar wacht ik eventjes mee ;)

Ik plaats nou hier een linkje die ik vond op een andere site, deze persoon had een link weggezet over 1 artiest!!! (Phil collins) Nou heb ik al meer gezegd klik eens op "parent directory" bij links zoals bovenstaande!!!!!!!!!!!

Maar doe dit nu echt eens op de link die ik weggezet heb, want wat ik allemaal zie staan en te horen krijg in de parent directory dat is heel leuk, maar dan ook heel erg leuk, zeldzaam gewoon!!!

Ik ben hier normaal heel erg zuinig op, op links zoals deze, maar nou kan ik het toch ff niet laten....

FF een paar voorbeeldjes Linkjes bewerk ik eventjes niet want nou heb ik het te druk, met downloaden!!! :biggrin: ...

12 inch!!!!!!!!!!!!! http://digitalsurf.dnsalias.com/~june0618/12inch.html

Muziekliefhebbers, en ja ik weet het, die zitten hier!!!! Speur deze site eens heel erg goed af!!!!

Want Freggeltje heeft al heel erg veel gevonden op het gebied van muziek, maar wat mij betreft, is dit wat ik nu heb gevonden voor mij het BESTE!!! ;) Zeldzaam.... toch nog een voorbeeldje ;)

Ik blijf editten.... niet meer normaalwat hier opstaat!!! Da kost weer een brander :biggrin::biggrin:

Maar wie kent Sabrina nog, nog, nog nog, nog.....? boys, boys, boys... ;)

De ~june0618 link is dood.

Das jammer want er was veel moois te vinden.
Misschien is gewoon de bandbreedte op, en verschijnt ie de volgende maand weer, maar ik ben er bang voor.

Originally posted by MAS3
De ~june0618 link is dood.

Das jammer want er was veel moois te vinden.
Misschien is gewoon de bandbreedte op, en verschijnt ie de volgende maand weer, maar ik ben er bang voor.

nou het ziet er ook zo uit
Alles Werkt! De Apache Web Server is geinstalleerd op deze Web Site
Mocht u deze pagina zien, dan betekent dat, dat de eigenaren van dit domein zojuist een nieuwe Apache Web Server hebben geinstalleerd.
Nu moet men nog de echte inhoud gaan toevoegen, en moet men deze pagina gaan vervangen door de echte web site.

dus denk nog even wachten en dan draait alles weer
ze zullen het wel in eens heel druk hebben gekregen denk ik :biggrin:

Dat ik eigenlijk op sites zoals deze zuinig ben ;) , hij zal heus wel weer terugkomen, ik ben eigenlijk benieuwd of er regelmatig iets nieuws opgezet gaat worden, want het mijne heb ik al binnen :biggrin:

Dan gaan we toch op zoek naar iets anders :biggrin:

Rammstein ;)

He toch nou kom ik Pikkie weer tegen :biggrin::biggrin::biggrin: , wat hij nog kan op zijn leeftijd!!!

Videoclips??? Oudjes dan....

Elvis Presley;)

Voor de liefhebbers het komt van deze site ...

hier ;)

En dan nog ff James Brown ;)

Tipje nogmaals: Parent directory, en ohja ikke heppe dit niet alleen gevonden hoor ;)

Ohoh ik ben nog niet klaar denk ik , vindt nou nog wat favootjes van BiG_G denk ik? Want dat is een reggea fan, Toch?

No woman no cry tip.... p.. direc....tory ;)

Snel binnenhalen, want morgen zijn ze wellicht weer weg :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan