na proggen mm blijft topf4000 initialis

S

s4f

het volgende doet zich voor ging mijn mm omproggen naar penta 1.11 conax. module is orginele mm 1.01. dit ging dus fout. mm wordt nu niet meer herkend blijft initialiseren. ok zover is dit niet fijn maar goed. maar nu doet zich het volgende voor:
ik dacht dan kijk ik met mijn aston verder, maar deze blijft nu ook maar initialiseren. al in beide sloten geprobeerd zowel alleen als samen met de mm. maar wil geen van beide meer herken

iemand dit al voor gehad? of iemand die een suggestie heeft

alles is welkom
 
Het kan in werkelijkheid aan je module liggen dat die blijft maar zoeken naar de juiste firmware......wat wel kan doen is op een ander receiver doen als je die hebt en dan weer op dreamlood zetten en opnieuw proggen dat is je enige keus deze probleem heeft wel ook bij mij voorgedaan en dat ik op deze manier opgelost hebt......en als je op dreamlood heeft gezet ga dan met dezelfde receiver ook laden.......

Groetjes,
Deliyurek007
 
heb helaas geen ander tuner tot mijn beschikking. maar wat ik vooral niet snap is dat mijn aston cam niet meer herkend wordt deze blijft ook initialiseren.

heeft iemand dit ook al eens gehad?

en eventueele oplossingen

thanks
 
Heb ik ook gehad en heb vogende gedaan met de aston module,
tuner menu naar de ci informatie module erin stoppen even een initialisatie en daarna alles ok zo ook met mm..heb je desoftware van november of 26 september november heeft er problemen mee...
 
helaas werkt dit ook niet. al van alles geprobeert. weet er iemand of je de aston 1.05 opnieuw kunt programeren?
 
Originally posted by s4f
helaas werkt dit ook niet. al van alles geprobeert. weet er iemand of je de aston 1.05 opnieuw kunt programeren?


Heb dit ook aan de hand gehad,heb de receiver een factory reset gegeven,zorg voor die tijd dat je de kanalen lijst op je pc hebt staan scheelt een hoop werk.

Dan moet het lukken

cheers john
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan