nabilosat v0.8 , dm600 pvr, probleempjes

H

horror1972

hoi,

me again :biggrin:

Ik heb een probleem met de rode button (key update).

Ik krijg de foutmelding: error d/l package,installatin aborted.

Is dit een instelling of ligt de server plat? De addons e.d kan ik wel downloaden.

Tevens vraag ik me af of er egens een menu is waar ik de cam kan aanpassen,( bij gemini het blauwe paneel dacht ik).

ik wil namelijk de ene zender kijken en de andere opnemen.Als ik nl een opname start, wordt de kanelenlijst een stuk kleiner,maar die zou je dan wel moeten kunnen zien. ik krijg de melding dat de opname zal stoppen.nu schijnt er ergens een optie te zijn op je cam "dual encrypty"te laten werken .......

Als ik via de gele button de nieuwste luxbundle download, kan ik deze saven, maar is deze dan ook in gebruik> met andere woorden, waar kan je zien of hij inderdaad de nieuwste settings heeft??

dat was het weer even ;)

groeten marcel

Ik denk dat de server plat is, storing heeft of verhuist/uitgeschakeld is, ik heb met die rode knop momenteel hetzelfde probleempje. Het heeft de hele tijd goed gewerkt, eergisteren probeerden we ook weer eens te updaten en toen lukte het niet meer.

Gelukkig had ik nog een ander scriptje (er zijn veel van die dingen op het net te vinden) wat wel nog gewoon werkte.

Bij Nabilo kun je ook via de blauwe knop de cam aanpassen, ligt er aan wat je bedoeld met aanpassen.

In de posting om die dual-crypt setting te wijzigen, staat ook waar je die kunt vinden, dat was bij gemini ook niet onder de blauwe knop maar ging via het menu.

Moet je effe in desbetreffende thread kijken met de vraag hierover, want daar staat een link naar die thread en die moet je dan even lezen.:)

Hier is die thread:

http://www.satellitefun.org/forum/index.php?topic=9973

Om kort te zijn zou hij hier moeten staan: Menu --> Instellingen --> Common Interface

Yep, staat daar in Nabilo ook, ik heb het in het Engels dus is het Menu->setup-> en dan ook Common Interface en dan kun je "can handle 2 services" aanvinken.

De luxbundle gebruik ik zelf niet dus geen idee waar je dat kan zien, als het over keys gaat zullen normaliter bepaalde bestanden (o.a. SoftCam.key) in de /var/key directory een nieuwere datum hebben.

thnx,

heb nu PLi geinstalleerd , werkt perfect!

bedankt voor reacties

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan