nagra op fun

T

tweety

Er staat ergens een file voor een gewone funkaart voor D+
Ik heb hem zelf wel geprobeert,maar op de MM nog geen succes.
Wel wordt de kaart goed herkent als nagra,nadat ik de boxkey etcetra heb ingevuld.Ik weet niet of er nog een speciaal kanaal is waar de updates eventueel snel komen.Er zijn wel al vermeldingen dat hij het in een nagra (orginele) cam wel doet,na drie minuten had diegene de update,maar bij diegene in een jokercam/ blackice cam ook geen succes.

tazauto
Halen is testen,dan heb je voor de (sat) een (key)

Andalucia voor d+ geeft snelle updates en Sport TV voor cabo.
Cabo werkt voor alsnog alleen in de Dream voor zover ik weet, in de Sammie werkt het ff niet.
Suc6 tweety,

Deze doet het echt niet op een jokercam of magic module Tweety,, heb dat vanmiddag al geprobeerd.

hmmm jammer,ik heb hem ook geprobeerd op de MM met penta versie met conax,maar ja je weet nooit met tetra of een andere versie.Zie dat er van dat file trouwens twee verschillende zijn ??n voor avr en 1 voor fun.

Toch schijnt die echt te werken op de officiele ontvangers,, en ook op nokia volgens spaanse boards,, die hebben update in 30 seconden.

Effe wachten maar,, schijnt ook al een fun voor cabo te zijn,, niet au maar toch.
Heb hem alleen nog nie gevonden lol

Ja had ik ook al gezien maar ik heb hem ook nog niet gevonden.
Het file schijnt inderdaad te werken op de fun 4 en officiele decoders.Lijkt mij dan ook niet lang duren voordat het weer op alles loopt.Ik zie well dat ze er heel hard mee bezig zijn,met een grote testgroep.Wat wel blijkt is dat de funkaart dus wel snel genoeg is en het dus toch aankan.

We zien het wel,, heb de file wel op mijn homepage neergezet,, dus dan kunnen julie hem proberen.

Volgens spaanse boards moet het dus werken op officiele recievers maar ook op andere zoals humax en echostar8100.

Inmiddels is er ook al een file voor cabo op fun. Nog niet te vinden op internet, hehe. Zal niet lang meer duren.

Al deze files werken echter niet op magic, joker en andere van dit soort cams. Alleen op nagra ontvangers of nagra modules.

Er is gewoon een file voor de fun !

Te vinden bij ***of was het nou haar broer xxx ?

MM, MR, Ice en Joker ! (ik heb niet getest).
Morgen weer ....

Cya ...
{editted by moderator}

Volgens mij is dat dezelfde als van mij,, trouwens,, volgens mij moet die wel weer geedited worden voor de officiele ontvangers,, want er staat nu een magic boxkey in.

Voor de duidelijkheid, ik had het over een file voor tv cabo. Voor D+ zijn er al lang files. Voor cabo sinds vandaag alleen.

Ja dat begreep ik Victor,,

Maar geen een file werkt er op magic of jokercams,, of ben ik nu verkeerd.

Nee klopt. Er zal nieuwe firmware moeten komen lijkt me. Kan me niet voorstellen dat die niet binnenkort komt met zoveel magics en icecrypt cams in omloop.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan