Nam 1.06 naar 1.03 wil niet

G

gerritspencer

Hallo,

Ik probeer de titakaart te downen naar 1.03. Dit lukt niet.
Nu zag ik al een ander topic, maar het blijft ingewikked.
Ik krijg de melding: error writing flash.

Ik wil de tita gebruiekn voor conax of kan dit ook met 1.06

Gerrit
 
Bedankt voor het antwoord, maar de conax werkt bij mij prima in de MR 1.10 met de tita op 1.06.
Ik gebruik de sleuteltjes van Jack z'n pagina.

Gerrit
 
Originally posted by gerritspencer
Bedankt voor het antwoord, maar de conax werkt bij mij prima in de MR 1.10 met de tita op 1.06.
Ik gebruik de sleuteltjes van Jack z'n pagina.

Gerrit

Ja dat klopt, je kunt je titanium card gewoon gebruiken,je kunt alleen je OS 1.06 niet downgraden naar 1.03! je hebt waarschijnlijk de SECA2 files van MOD gebruikt, meerdere gebruikers hadden hetzelfde probleem.
 
Nou ikke niet dus kap eens om een persoon hiervan de schuld te geven,, 2 kaarten met mod files en beiden werken nog perfect.
 
Originally posted by jack
Nou ikke niet dus kap eens om een persoon hiervan de schuld te geven,, 2 kaarten met mod files en beiden werken nog perfect.

Als er tientallen mensen beweren problemen te hebben na het gebruiken van MOD files, zegt dat toch genoeg! lees maar na op SATDUDEZ, dat is toch echt geen toeval.
 
Ja hoor,, zal eerder geval zijn van manier van proggen,, ken er tig die er geen last van hebben.

Maar doe maar lekker,, zijn er dadelijk helemaal geen kant en klare files meer,, kan je ze zelf gaan maken.
 
Originally posted by jack
Ja hoor,, zal eerder geval zijn van manier van proggen,, ken er tig die er geen last van hebben.

Maar doe maar lekker,, zijn er dadelijk helemaal geen kant en klare files meer,, kan je ze zelf gaan maken.

Niet zo dom kletsen Jack, en wat beter de forums lezen die MOD heeft een tijd geleden de witte titanium cards ook gesloopt, ik heb daarvoor ook tientallen keren titaniums geprogd zonder problemen!.
 
Hoho ik heb me der niet mee willen bemoeien maar falco7 wat jij nu beweert slaat kant nog wal.

Ten eerste had Mod in zijn readme duidelijk aangegeven dat de betreffende file niet geschikt was voor de witte tita kaart.

Ik heb ook hier geen enkel probleem met de mod files updaten van de os gaat als een zonnetje welke files ik ook gebruik...duidelijk is ook op dudez beschreven dat je je geheugen van de pc wat lager moet zetten de kaart wordt dan gedwongen om aan het werk te gaan..

Verder is natrappen niet zo moeilijk hoor vandaar dat ik nooit maar dan ook nooit iets plaatst op het net en als ik het doe dan via de persoonlijke weg.....

Voor de rest MOD je files zijn perfect THANKS.........
 
Originally posted by pikkie
Hoho ik heb me der niet mee willen bemoeien maar falco7 wat jij nu beweert slaat kant nog wal.

Ten eerste had Mod in zijn readme duidelijk aangegeven dat de betreffende file niet geschikt was voor de witte tita kaart.

Ik heb ook hier geen enkel probleem met de mod files updaten van de os gaat als een zonnetje welke files ik ook gebruik...duidelijk is ook op dudez beschreven dat je je geheugen van de pc wat lager moet zetten de kaart wordt dan gedwongen om aan het werk te gaan..

Verder is natrappen niet zo moeilijk hoor vandaar dat ik nooit maar dan ook nooit iets plaatst op het net en als ik het doe dan via de persoonlijke weg.....

Voor de rest MOD je files zijn perfect THANKS.........

Ik zelf heb de witte titanium card nooit gebruikt, vrienden van mij wel en konden hem daarna gebruiken als ijskrabber, ten tweede heb ik MOD al meerdere berichten gestuurd, waar nog nooit op is gereageerd dit heeft dus niks met natrappen te maken!, als je meerdere forums gelezen had word er ook gewaarschuwd voor de MOD files, niet voor ASTON files! lees de forums van Tonskidutch en anderen maar, wat is er trouwens mis met andere mensen te waarschuwen voor bepaalde files?.
 
Er is niks mis mee om mensen te waarschuwen doe ik ook.
Maar iemand beschuldigen in de vorm die jij doet kan niet.
Mod heeft duidelijk altijd in zijn files aangegeven only for blue titanium, maar als mensen niet lezen en lukraak gaan branden dan loop je risico....

Maar mij maakt het niet uit maar moest dit effe kwijt he, ik kom wel aan mijn files ik denk dat mod zich mischien nog wel gaat bedenken om nog een keer files te plaatsen in zijn plaats zou ik zeggen bekijken jullie het maar....

En nogmaals os veranderen doe je het beste met de oude phoenix programmer en niet via programmers op de usb aangesloten usb zend nl. ook een konstante data uit.....
 
Originally posted by pikkie
Er is niks mis mee om mensen te waarschuwen doe ik ook.
Maar iemand beschuldigen in de vorm die jij doet kan niet.
Mod heeft duidelijk altijd in zijn files aangegeven only for blue titanium, maar als mensen niet lezen en lukraak gaan branden dan loop je risico....

Maar mij maakt het niet uit maar moest dit effe kwijt he, ik kom wel aan mijn files ik denk dat mod zich mischien nog wel gaat bedenken om nog een keer files te plaatsen in zijn plaats zou ik zeggen bekijken jullie het maar....

En nogmaals os veranderen doe je het beste met de oude phoenix programmer en niet via programmers op de usb aangesloten usb zend nl. ook een konstante data uit.....

Wat die witte titaniums betreft, dat is al een paar maanden terug en heb ze gelukig zelf nooit gebruikt, en het klopt inderdaad dat sommige mensen lukraak gaan branden, maar daar behoor ik zeker niet toe!.
En aan andere files komen is voor mij ook geen probleem, er zijn wel meerdere mensen die zich met deze files bezig houden.
 
Ja nog wel,, maar nu worden de TBM files ook al beschuldigd van kaarten vernietigers.

Probleem is dat er gewoon files in omloop zijn die zogenaamd van MOD of anderen file makers zijn.

Alleen is dat niet zo,, zijn een boel eikels die moedwillig dit soort fake files maken en dan posten met redad me files van bekende posters.
 
Originally posted by jack
Ja nog wel,, maar nu worden de TBM files ook al beschuldigd van kaarten vernietigers.

Probleem is dat er gewoon files in omloop zijn die zogenaamd van MOD of anderen file makers zijn.

Alleen is dat niet zo,, zijn een boel eikels die moedwillig dit soort fake files maken en dan posten met redad me files van bekende posters.

Er zitten ook wezels bij die met de eer strijken, terwijl het niet eens hun eigen files zijn!, de files een beetje aanpassen en hun eigen naam erbij zetten, jammer genoeg blijf je dat soort mensen houden.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan