Natte dozen 2! 14+++

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
798
Punten
113
Leeftijd
60
Dikke ....

Waar moet het naartoe met dit forum??? :biggrin:  :devil:  :eek:  :rolleyes:  :sex: :piraat: :pfff:

Voordat B.T. het vraagt: Waar staan die 4 puntjes voor, na Dikke .... ???? gr. George

PS. Zolang we nog blijven lachen, gaat het goed op het board...!!!!! Maar waarom hebben we geen breed lachende smiley meer?????

Duidelijk een puntje teveel Marie. Want ik ga natuurlijk van iets uit wat met een t begin en niet iets wat maar 3 letters heeft, met een L begint en het woord "band" nog achter komt.:(
Mijn verwachtingen waren hoger gespannen. :prammen:

Dan komt die freggel1 terug met een antwoord en denk je dat het wel goed komt... ben je gek... een nietszeggende reklame. Volgens mij is freggel ziek want dit zijn we toch niet gewend van hem.  :confused: :eek: :rolleyes:

Zieke Freggel  :confused: :confused: : Dat is echt niet te hopen, want we hebben elkaar niet voor niets, speciaal !!, een gezond nieuw jaar gewenst...
Maar misschien heeft Freggel wel kleine bijverdienste, door op diverse forums produkten te promoten...????
Binnenkort zie je hem wel bij je op de koffie komen, in dikke mercedes met chauffeur.. gr. George

ik denk dat Freggel1 van zijn vrouwtje een halsband en riempje heeft gekregen zo dat hij voortaan een geleide Freggel is ( Bij gebrek aan veel smileys even dit: dit is grappig bedoeld)

@Matrix: Als dat zo is, ben ik jaloers op hem... Daar kan je de leukste spelletjes mee spelen... 18+, dus kan ik verder hier niet uitleggen... gr. George

Uhhh, hoe zeg ik het? Ongeleid projectiel?  Kaboem  :cool: :p

@marie zou jij het dan lekker vinden om zo'n halsband om te hebben en met de riem op je blote kont gemept wordt??

Andersom kan ik me er wel iets bij voorstellen als jij die attributen tot je beschikking had en er mee mocht doen wat JIJ in je wellustige hoofd hebt.

trouwens was jij niet aan de bejaarde kant en ben je niet bang dat je een slakkenspoor achterlaat als je geleid wordt? of slik je blauwe pilletjes

@Matrix: Je vertelt het ongeveer, zoals het gaan moet... Maar ik vind het te persoonlijk precies uit te leggen, hoe wij dat doen...

Ik ben inderdaad knap bejaard, en dat is ook een van de redenen, dat wij wat spelletjes in ons huishouden nodig hebben, om af en toe nog aan ons gerief te komen...

Praat me niet van pilletjes, wat voor kleur ook... Enige tijd terug had ik een soort, die me wel 4 keer per dag wilde doen afgaan... Ze maakten me ook depressief, dus heb ik die verwisseld voor andere, die juist weer tegenovergestelde bijwerkingen hebben...
Ik heb nog 500 van die eerste pilletjes liggen, dus eventueel kan ik daarop terug grijpen... Maar als de andere bijwerking zelfmoord neigingen zijn, moet daar wel goed bij nagedacht worden.... Zo bejaard kan je niet zijn, of je wilt nog ouder worden.... gr. George

Het spelletje "Patience" op jouw leeftijd is een uitkomst smile

@Matrix: Bedoel je op "onze leeftijd"...???? gr. George

mischien wel!  :drinken: wat me opvalt is dat ik er vroeger uren mee bezig kon zijn en nu ook, dus er is niks veranderd  :sex:

Jaha... Gek op kaartspelletjes???  Probeer Solsuite eens.. Daar staan wel 500 spelletjes op, die je in je eentje kan spelen... smile smile smile...
gr. George

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan