navigatie

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Na een inbraak in mijn auto navigatie weg nu heb ik een nieuwe gehaald een becker cascade 7945
hier zit ook een geheugen kaart compact flash in maar deze kan ik alleen laden met Fraunhofer MP3-encoder ik heb van alles geprobeerd kan dit programma wel vinden maar alleen voor af tespelen heeft iemand dit programma soms in zijn bezit bij becker kun je hem orgineel kopen met lader maar 215 euri vind ik belachelijk de lader kost 2 tientjes
bvd
gr frans

Frans ik heb even in de nieuwsgroepen gekeken voor jou, en iets gedownload wat nu in jou mailbox zit.

Hopelijk heb je er iets aan?

kan geen bijlagen vinden mail bus is ook leeg
gr frans

Ik heb hem nogmaals verstuurd, naar het adres wat je hier in jou profiel hebt staan.

ja binnen maar stond helemaal onder aan de mails en de andere zonder bijlagen stond boven aan thank ga er morgen mee aan de slag
gr frans

Ok?, want ik had intussen al iets anders verzonnen.

Laat maar weten of het werkt.

nee werkt niet krijg een of ander duister programma om de compresie in te stellen stel ik deze in en zeg oke dan is alles weg
gr frans

Dat is niks dus, gauw weggooien.

ben nu aan het puzzelen met ashampo 7 met cd mp3 lukt het nu nog even op de cf kaart proberen je hoort het wel
gr frans

Dit staat in het tekstdocument bij de setup.

Q : Where is the codec control panel?
A : Control Panel > Multimedia > Devices > Audio Compression Codecs
Then you'll see a 'Fraunhofer IIS MPEG Layer-3 Codec (professional)'
Click on that and you'll see a 'settings button'. For your convenience
we've made a little shortcut icon to this in the Radium codec installer.

Hier moet je hem dus, als het goed is, kunnen vinden.

Groetjes,

Willemm

Ik weet nu wat het probleem is de software die er bij geleverd is is een voorberijding moet andere software in becker 3.56 kost 259 euri heb al her en der gekeken maar moet overal voor betaald worden op bepaalde crack sides staat hij op maar moet je ook weer lid worden voor 15 $ ik moet eens op onderzoek uit bij bepaalde vrachtwagen chaufeurs die hebben hem meestal wel software word bij geleverd met cd maar kan op cf kaart gezet worden met de nieuwe software dus nog even zoeken
gr frans

Pfoeh je maakt er wel een Quest van. :biggrin:

Maar ik ben nog mee aan het zoeken, en nu op de naam Becker, die jij nu zegt, en ook weer in de nieuwsgroepen...

Maar wat ik eigenlijk een beetje vreemd vindt, dat jij een nieuw systeem koopt maar je kunt er niets mee? Of ik snap hem even niet?

Maar is dit misschien iets?

super dit zijn de nieuwe cd nu alleen de software nog
thanx
gr frans

wordt door verwezen naar een betaal bladzijden
gr frans

Misschien een beetje of topic maar kan iemand mij vertellen of en zo ja waar je iets kan vinden om nieuwe kaarten op een tom tom go 910 te zetten.Ik kan het op het net niet vinden. Indien de vraagstelling niet mag dan negeer hem maar .

@Henkie: Op de newsservers staan er vaak genoeg nieuwe kaarten voor Tomtom, ook regelmatig voor een paar GO types, weet alleen niet of die ook op de 910 werken.

Oke Black Tiger de kaarten die heb ik al wel in mijn bezit. Misschien moeten we een nieuw onderwerp maken maar ik weet niet of dit mag. Maar het gaat mij er om hoe kun je deze kaarten installeren op de tomtom go 910. Dus installeren en activeren want dat is het probleem. Er zijn wel mogelijkheden maar ik ken ze niet en ik kan ze tot op heden met de diverse zoekfuncties ook niet vinden.Misschien anders iemand via PM.

frweber;180708 zei:
wordt door verwezen naar een betaal bladzijden
gr frans

Heb je nu al wat je hebben wilde? Anders moet je even precies aangeven wat je wilt hebben.

Groeten,

IK moet de software update van de beckertrafic pro 7945 hebben bij mij zit er de oude software op 2 jaar oud en die herkent de cf kaart nog niet was wel voorberijd maar de software was er nog niet
gr frans

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan