navigatie

die heb ik ook nodig maar het gaat hoofdzakelijk over de besturings softwarw apperaat of te wel instalatie soft ware dit is ook een oude versie
gr frans

Ik heb alleen de 4 cd's (images) met landen kunnen downloaden. Ik weet niet of daar ook een software update bij zit.

Uit de bijgevoegde info:

NIEUW! Versie 5.0 WEST EUROPA

Dit volledig bijgewerkte CD pakket is de perfecte partner wanneer u in Europa rijdt, zowel zakelijk als priv?. Het bevat informatie van belangrijke Europese landen, waaronder: Oostenrijk, Belgi?, Denemarken, Finland, Frankrijk, Groot-Brittanni?, Duitsland, Ierse Republiek, Itali?, Liechtenstein, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Portugal, Spanje, Tsjechische Republiek, Zweden, Zwitserland en de hoofdsteden van: Slowakije, Estland, Letland, Litouwen, Hongarije, Bulgarije, Roemeni?, Sloveni?, Kroati?, Polen en Griekenland. In totaal zijn 6.4 miljoen kilometers aan wegen en meer dan 1 miljoen POI's opgenomen.
CD 1:
Denemarken, Finland, Groot-Brittanni?, Ierland, Noorwegen, Zweden
CD 2:
Belgi?, Denemarken, Duitsland, Liechtenstein, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Zwitserland
CD 3:
Andorra, Belgi?, Luxemburg, Frankrijk, Monaco, Portugal, Spanje, Gibraltar
CD 4:
Ital?, Liechtenstein, Oostenrijk, San Marino, Tsjechische Republiek, Vatikaanstad, Zwitzerland

BECKER HIGHSPEED PRO 5.0 WEST EUROPA

INSTALLEREN MET CD 2 IS NEDERLAND

DUURT ONGEVEER 10 MIN. EN DAN RONDJE RIJDEN VOOR TE KALIBREREN

HET BESTE KORTE STRAATJES IS IE HET EERSTE KLAAR.

SUCCES ER MEE

Becker traffic pro higspeed 5.0 nieuw
Het is nieuwe software voor de becker
Het is de op volger van de 4.0
Met 9 nieuwe landen
Beckernummer Typeaanduiding:
7820 TrafficPro HighSpeed
7821 TrafficPro HighSpeed
7822 TrafficPro HighSpeed
7823 TrafficPro HighSpeed
7824 TrafficPro HighSpeed
7825 TrafficPro HighSpeed
7830 TrafficPro HighSpeed
7910 DTM HighSpeed
7911 DTM HighSpeed
7913 DTM HighSpeed
7915 DTM HighSpeed
7918 DTM HighSpeed
6810 DTM HighSpeed

die heb ik zelf ook maar wat ik nodig heb is een nieuwere versie software 3.61 en de cd zijn van een becker traffic pro 7945 of 7949 deze is het zelfde als de becker cascade met cf kaart deze is met spraak bediening
gr frans

ik hoor het wel ben zelf ook druk op zoek
gr frans

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan