Nbz

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
4.294
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
69
Nu heb ik nbz files gedownload hoe kan ik dat nu omzetten om een dvd of cd te branden zal mischien al een keer besproken zijn maar kan het niet zo gauw vinden.....
 
@Pikkie, heb je enkel de nzb gedownload? Dan was je volgens mij snel klaar... ;)

Wat ik dus bedoel, een nzb file is volgens mij gewoon een bestand die verwijst naar het compleet te dowloaden bestand, net als een torrent...

Na dat jij een zogenaamd NZB gedownload hebt open jij dat met, in mijn geval newsbinpro. en daar ga jij dan aan het downloaden, en afhankelijk van de grootte van het te downloaden bestand geeft dat programma de verwachtte tijd aan dat het gedownload is.

Let nu dus wel op, als Newsbinpro dus klaar is met downloaden dan zijn alle aangevinkte bestanden die jij wou downloaden ook weg, maar is dat niet dan heb je nog gefaalde bestanden, dus die moet je even opnieuw/verder binnen halen...

Lukt dit niet dan zul je moeten gaan repareren met Quickpar, wat hier al in een andere topic is uitgelegd....( wellicht dat Bert50 hier nog verdere uitleg in wil geven. ;) )


Ik weet dus niet of ik nu voor 100% alles goed zeg, want downloaden via de newsgroepen op de manier waarop ik het nu zeg doe ik ook nog maar net, maar als je doet wat ik nu zeg, dan moet het volgens mij gaan lukken. ;)

De gedownloade bestanden zijn trouwens volgens mij altijd Winrar bestanden.
 
Ja je zegt het goed Freggel,, alleen Pikkie leest het het boekje niet heheheheh

NZB file moet je dus openen in newsbin pro.

Dan de hele zooi downloaden en uitpakken of eventueel als dat nodig is eerst repareren.

De NZB file moet je dus in newsbin pro onder "File" en vervolgens op "Load Plugin Data" openen.
Kan ook nog op andere manier maar lees dat maar in onderstaande link :)

Dan aan de rechterkant de files aanvinken, of allemaal selecteren en dan met rechter muis knop add todownload list doen :)

Hier nog een goede link voor Newsbin pro met nzb en complete uitleg:

http://www.nieuws-groepen.nl/newsbinpro.html#1
 
Ja klopt allemaal ikke dom geweest heb nu par2 files staan moet je dat proggie in deelfde dir zetten want zitten wel wat fouten in????
 
Ja vriend,, alle rar bestanden en par files in dezelfde dir downloaden,, dan als je inmiddels quickpar heb geinstalleerd en de settings heb gedaan van die link die ik je gisteren had gegeven even een par file dubbelklikken gaat die alles controleren,, en als die op het eind zegt gereed voor repareren, dan repareer nu of zoiets aanvinken en gaan met die zooi.

Dus quickpar moet je gewoon installeren op je pc,, maakt niet uit waar.

Daarna zal die zeggen alles gerepareerd en kan je de rars uitpakken en die HP branden hahahahahahahahahaha
 
Je zou me niet verlinken over die hp films moet ik weer extra naar de kerk met de kerst lol.....
 
HP met of zonder SM??

(Harde Politie film met of zonder Spannende Momenten)
 
the matrix zei:
HP met of zonder SM??

(Harde Politie film met of zonder Spannende Momenten)

hehehehehe het is die wel gelukt om alles met jullie hulp draaiend te krijgen he klasse kerels...
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan