Ndsi

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.146
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Even een vraagje, is de dsi sinds kort beter beveiligd dat de r4i kaart niet meer werkt?

Of heb ik een update in de software gemist?
 
Waar gaat dit over NDSI DSI R4i Hier snap ik geen fu$# van
 
Sorry dat ik wat onduidelijk ben, maar het gaat hier over een nieuwe Nintendo Dsi.

Er wordt mij gevraagd waarom men met het r4i-kaartje/module wat erin zit de spelletjes niet meer kan spelen?

Desbetreffende persoon heeft vorige week een nieuwe gekregen omdat de andere in de garantieperiode kapot gegaan was, en nu werkt wat voorheen wel werktte niet meer ( gedownloade spelletjes..)

Dus vandaar mijn vraag of dat de Dsi beter beveiligd is sinds kort, of dat er een nieuwere firmware in moet?

Nu duidelijk genoeg?
 
Zoon heeft net een neiuwe dsi XL de r4i gold kaart werkt daar gewoon in
 
Ik hoor en zie het as vrijdagavond of het probleem opgelost is.
 
Ik ben eigenlijk benieuwd of het opgelost is. Ik heb de link gebruikt van Aart1944, maar dit werkt voor de dsi die ik probeer te fixen niet.
Dit is een relatief nieuwe dsi (geen xl) met een R4 upgrade kaartje. Ik heb al diverse keren andere firmware er op gezet maar hij werkt niet. Vanaf het begin al niet dus er is geen update o.i.d gedaan.
Toen ze 'm kochten werd er al wel iets gezegd over een beveiliging?
Heeft iemand anders voor mij een oplossing?
 
Een R4 kaartje werkt ook niet je zult een R4i moeten gebruiken, en ja ze worden verkocht bij onder andere Big Dennis gewoon als pakket met een kaartje er bij. :)
 
aart1944;209593 zei:
Een R4 kaartje werkt ook niet je zult een R4i moeten gebruiken, en ja ze worden verkocht bij onder andere Big Dennis gewoon als pakket met een kaartje er bij. :)

Vergeten de i er bij te zetten. Het gaat dus om een R4i kaartje.
 
Probleem is opgelost, men had een r4i kaartje, maar er moest een nieuwer kaartje aangeschaft worden, ben even vergeten welk, maar ik kan het wel eens vragen.
 
B.t.w ik heb ook al andere kaartjes geprobeerd en ook die werken niet :-(
 
Je moet de firmware halen van de site die op je doosje staat van de R4 en de R4i zijn verschillende fabrikanten en uiteraard werkt de ene firmware van een andere fabrikant niet.
Hier heb ik drie doosjes en op allemaal staat een andere site dus zoek het doosje gegarandeerd dat de site er op staat vaak zijn het langzame download sites.:)
R4 ultra staat er hier
r4sdhc bestaat
r4ids ook een site.
 
@ hangslot, ik haal de firmware van www.r4i-sdhc.com (dit adres staat op het kaartje)

Ik heb op dit moment R4i V1.09c Dutch erop staan. Ik ben er inmiddels achter dat de ds versie 1.4e is.
Ik heb gisteren wel op het kaartje van mijn zoon (acekard 2i) een update kunnen zetten en geactiveerd op mijn ds en deze deed het toen wel in de dsi waar het om gaat.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan