Ned en schotland(nieuw gokje)

T

tweety

Ja ja we hebben nederland nu dus zien spelen tegen die schotten.
Ben benieuwd of de mensen die zeer positief gestemd waren ten opzichte van nederland dat nu nog zijn,of dat we hierna voorlopig geen gokjes meer hoeven te wagen.
Ik zou zeggen kom maar op met die getallen!!!
Nederland- schotland

0-1
Als wij (belgie) niet mogen gaan, dan jullie ook niet.

greets
will

2-0, want ze zullen geen stap harder lopen dan noodzakelijk

Oeps, Explorer bleef hangen, maar toch door gekomen ziet ik

2-0, want ze zullen geen stap harder lopen dan noodzakelijk.
Gaan ze achterin de bal weer rondspelen, tuinstoelen erbij etc.
Ben benieuwd of die "Duitser" nog iets van zich durft laten horen na die 0-3 (THUIS notabene).

Het wordt 3-1 5 minuten voor tijd scoort van hooydonk de winnende uit een vrije trap .

ik blijf bij 5-1
het loopt dit keer wel
nederland is dit voedbal gewoon dat gaat altijd moeilijk
ik ben ook blij met 2-0
gr dalton

2-1 en dus niet geplaatst

Nog een gokje: bij winst is NL er in de eerste ronde (met dit team) in Portugal eruit.......

Rolo

2-1 en dus niet geplaatst

Nog een gokje: bij winst is NL er in de eerste ronde (met dit team) in Portugal eruit.......

Rolo

0-16

makkie voor de Schotten en ik gun het ze van harte.

merDe

Ik vind dat ze niet verdienen om te gaan.
Zou een schande zijn voor ons land.

Gewoon Nederland verlies met minimaal 0-1, het was zaterdag al een zielige vertoning dus waarom zou het 4 dagen later een top club zijn, ze kunnen nog niet eens op hun voeten blijven staan als ze voor TV verschijnen.

Nee Nederland heeft afgedaan, laat ze maar ophoepelen, en dan maar hopen dat ze er over 2 jaar weer bij zijn.

kort maar krachtig 0-2 voor de schotten

(als ik niet presteer bij me baas kijg ik ook de zak, alleen verdien ik een stuk minder).

Laat ze maar lekker thuis voor de buis zitten,die vuille klo.....ken,
ik hoop op een,0-4

Er is ooit al eens een E.K. geweest waar ze in de voorrondes z??r belaberd speelde, maar toen werden ze europees kampioen, ik zeg zeer zeker niet dat ze nu kanpioen gaan worden, maar ik ben er bijna wel zeker van dat ze deze keer wel gaan winnen, want ik hoop dat ze nu toch eindelijk eens hun kwaliteiten gaan laten zien die ze hebben, en toch eens gaan winnen.

2-1, dus totaal 2-2, daarna verlenging en winnen, op het nippertje met penaltys winnen.............

Oeps ik geloof teveel in sprookjes denk ik, of heb ik een emmer bier teveel op????????????????

Er is ooit al eens een E.K. geweest waar ze in de voorrondes z??r belaberd speelde, maar toen werden ze europees kampioen, ik zeg zeer zeker niet dat ze nu kanpioen gaan worden, maar ik ben er bijna wel zeker van dat ze deze keer wel gaan winnen, want ik hoop dat ze nu toch eindelijk eens hun kwaliteiten gaan laten zien die ze hebben, en toch eens gaan winnen.

2-1, dus totaal 2-2, daarna verlenging en winnen, op het nippertje met penaltys winnen.............

Oeps ik geloof teveel in sprookjes denk ik, of heb ik een emmer bier teveel op????????????????

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan