NED1,2,3,SBS6,NET5,RTL niet meer in Irdeto1?

D

dmmerke

Kan het zijn dat men nu ook de normale nederlands zenders enkel op Irdeto1 uitzendt ?
Sinds gisteren avond ishet namelijk zwart op mijn D-box ( Nomanit)
 
Het topic van je vraag klopt niet met de vraag zelf.
Je vraagt in het topic of ze niet meer in irdeto 1 uitzenden, en daarna stel je de vraag of ze dat wel nog doen?

Bij mijn weten is er sinds gisteravond niets gewijzigd, de door jou genoemde zenders draaien gewoon (naast seca2) in Irdeto 1 en dat zal ook zo blijven.
 
Sorry, mijn fout ik bedoel natuurlijk NIET meer in Irdeto 1 , raar ik zal mijn kaart herinlezen en zien wat er dan gebeurt
 
Waar je ook naar kunt kijken is of je wel signaal hebt (blokje in het display van je ontvanger) maar geen beeld (vraagtekentje in de now/next info op je tv scherm).

In dat geval hebben ze weer met de pids lopen klooien, heb er al een paar goed moeten zetten.
Je kunt dan Blauwe knop->7 doen en dan 8 op ON zetten (dan springt 9 ook gelijk mee op ON en die moet ook aan) en als je dan beeld krijgt druk je effe op de A (gele knop op dbox dacht ik) en dan "replace" kiezen en dat voor alle zenders doen die je niet meer doorkrijgt.
 
ik heb nergens last van en heb er helemaal niets aan gedaan is wat mij betreft nog gewoon irdeto 1
 
Gisteren om ongeveer 4 uur s'nachts zat ik te kijken naar RTL4 en ineens weg ook RTL5
NGC Discovery en animal planet enz tot eurosport toe. Heb een abo. Later alles weer terug. Zijn dus aan het klooien geweest.
ps wat BT zegt klopt wel aardig. Dat is het waarschijnlijk geweest.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan