Nederland - Frankrijk

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
234
Punten
63
Leeftijd
57
2-1 voor Nederland.

;)
Nr.10

1-1 Ze kunnen niet snel genoeg weer op krachten komen voor nog zo'n duel als tegen Italie, want die hebben ze vandaag wel moeten gebruiken..

Deze keer gok ik op 2-1 voor Frankrijk.

1-1

alhoewel we weer hopen dat we er naast zitten en Nederland wederom zal winnen, maar het zal heeeeeeeel moeilijk worden tegen 'Les Bleus' !

Op krachten zullen ze wel zijn want het wordt (pas) vrijdag gespeeld.

Ik gok weer op 1-1 voor Belgie, de laatste keer hadden we ook gewonnen.

3-0 voor Nederland, Frankrijk weet nu dat Nederland voetbalt en dat werkt door op de uitslag.

Grt. Parabolica.

ik doe gek...

5-2

:banaan:

De leeuw is los!!!

3 - 1 voor Nederland.

Het blijkt dat onze bijna 'vutter' niets om voetbal geeft, want hij zei dit in de vorige prognose ook al...

Blijkbaar gaat het niet over poesjes :sex:

We zullen hem over een paar weken wel eens bij een heter vuur zetten, ik wou over gaan op een gas-BBQ, maar het blijft de ouwe trouwe "kolenWeber" :biggrin:

Wat kun jij slecht lezen dan he... de vorige prognose was 3-1 en nu is het 2-1.;)

Tja en het klopt, als het niet over poezen en tieten gaat wordt mijn inschattingsvermogen opeens een stuk kleiner.:biggrin::biggrin:

Black tiger, ik bedoel de posting van jou niet hoor, ik reageerde op het antwoord wat Bert50 gaf...

1-1 voor belgi?, en dan de reply die jij gaf, wanneer voetbalt belgi?. ;)

Oh ja, wist ik effe niet, ik dacht dat je met "onze bijna vutter" ook mij bedoelde omdat ik altijd zeg dat ik naar mijn pensioen toe aan het groeien ben.:biggrin:

4 - 1 voor Nederland.

Er waren wat mensen in de buurt met hun uitslag, meer geluk dan wijsheid :)

:)
Nr.10

Gelukkig zaten we er weer naast en was het wederom smullen.
Klasse! Wat mooi tegen beide WK-finalisten. Maar het is onmogelijk dit niveau een heel toernooi vol te houden, dus pas op.

Marco cum suis: bedankt !

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan