nederland heeft het zwaar

F

format c:

Nederalnd loot Duitsland
Nederland is bij het EK voetbal volgend jaar in Portugal ingedeeld in groep D, met Tsjechi?, Duitsland en Letland. De loting voor Euro 2004 werd in Lissabon verricht. Oranje speelt de openingswedstrijd tegen 'aartsrivaal' Duitsland op 15 juni.

ik ben benieuwd.

Eerste ronde eruit of gelijk van een aantal lastige ploegen af die je later zou kunnen tegenkomen.
Alles of niets.

Heeft Duitsland een keer GEEN mazzelloting, dat is toch prachtig?

Rolo

Tjechi? en nederland door naar volgende ronde.Duitsland is momenteel toch ook niet zo sterk en letland naar mijn idee een van de zwakste van het toernooi.

Nou kunnen ze de boel gelijk eens rechtzetten.

Weet je wat zo leuk is? Iedereen gaat er alweer vanuit dat we een ronde verder zijn. We hebben een keer gewonnen van de Schotten met 6-0 en men denkt direct, zelfs de buitenlandse bondscoaches doen eraan mee, dat we titelkandiaat zijn. Zoals men er ook al vanuit gaat dat we tegen Letland dan mooi aan ons doelsaldo kunnen werken, tjonge jonge. Laten we er wel rekening mee houden dat we maar 1 wedstrijd spelen tegen de andere landen in de poule. Denk nog maar eens aan wedstrijden zoals Schotland - Nederland, of Nederland -Egypte, of Wit-rusland - Nederland.

De voorgaande toernooien werd ook al gezegd dat Duitsland een zwakker team heeft. Reken maar even uit hoeveel keer Duitsland in een finale heeft gestaan en ook daadwerkelijk deze finale heeft gewonnen. Leg daarnaast bijv. de resultaten van Nederland. Daar komt nog bij dat de Duitsers als laatste tegen de Tsjechen spelen in de poule op hetzelfde moment als Nederland tegen Letland speelt. Kijk niet raar op dat de Duitsers en de Tsjechen aan een gelijkspel genoeg hebben om door te gaan.

De tijd zal het leren.

P.S. Ik hoop natuurlijk wel dat ONS elftal daar laat zien dat we toch echt wel kunnen voetballen.

Voor als je het interessant vindt: het Speelschema

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan