Nederland - Itali?

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
234
Punten
63
Leeftijd
57
Ik denk dat het 2 -1 wordt voor Nederland.

;)
Nr.10

3 - 1 voor italia . hopelijk is het andersom. arjan robben valt weg dat is een grote gemis .

vg/sth.

4-1 italie wint

Die ouwe wijven van Nederland zijn zo blessuregevoelig dat ik me afvraag wie die kneuzen wil inzetten op een prestige toernooi.

Gelukkig hebben we nog goed spelers achter de hand.

jammer gemoeg zitten die thuis

Ik hou het ook op 3-1voor Italië. Niet dat ik een voetballiefhebber ben, maar Italië is gewoon m'n lievelingsland.:biggrin:

Ik hou het op 1-1 gelijk spel.

Ik hou het op 1-1 voor Belgie

2-1 Nederland

2-0 voor Italie, Nederland benut z'n kansen niet goed en scoort daarom niet..

1-0 voor Italie,

Ik houd helemaal niet van voetbal.......

5-1 voor Nederland.

Boets.

wat gaan ze nu weer doen...robben doet niet mee en waarschijnlijk speelt affelay.
prima voetballer, technisch zeer begaafd, maar we hebben al van der vaart en schneider. affelay is te veel van het goede en zeker tegen italie. We zijn daarom - hoe jammer dat ook is - pessimistisch. Veel doelpunten zullen er per wedstrijd niet vallen, daarom denken we dat italie met 1 of 2 nul wint. We houden het deze keer op 1-0 voor italie. :grrr: :bloos: :grrr2:

maar...

.. |
.. |
.. |
.. |
.. |
.. |
.. |
.. |
..\ /
stiekum hopen we dat nummer10 of freggel1 of boets gelijk krijgt ( :juich: :biggrin: :juich: )

Even voor de duidelijkheid niemand had de uitslag goed.

;)
Nr.10

the matrix;191695 zei:
proficiat maar wat was Italie bar slecht

Ik heb het niet met die gast van van basten, maar nu moet/kan ik niet anders zeggen, dat je speelt zoals je tegenstander toelaat.
Kortom 'n verdiende overwinning.

Gelukkig zaten we er helemaal naast met onze voorspelling. Affelay kwam pas later en liet meteen zien hoe technisch, balvaardig en schietrijk hij is. Wat en wedstrijd, prachtig. Italie had een beresterk elftal, maar zoals zo vaak, voetbal je zolang je tegenstander het toelaat.r

Heel goed van de scheids- en de grensrechter om het doelpunt terecht goed te keuren. Die speler achter de lijn hief buitenspel op. Klasse!

Wat speelden we lekker. Schneider, van der Vaart, Gio, Engelehaar, Boularouz, van der Sar waren voor ons buitengewoon goed, de anderen waren bijzonder goed...heerlijk.

Alleen een pas op de plaats moeten we als Nederland wel maken.... Het laatste gedeelte van de 2e helft waren de krachten wel heel snel weg, begrijpelijk weliswaar maar toch... Dat mag niet gebeuren tegen landen zoals Duitsland, Engeland, Frankrijk. Engeland is er niet bij maar Frankrijk is de volgende tegenstander.

Van Basten en co: bedankt voor het heerlijke avondje en nacht. Proficiat en veel suk6 !

Het Nederlandse elftal heeft ons de afgelopen 4 jaar voor het lapje gehouden, Van basten heeft altijd geroepen op het EK in 2008 staan we er, en zie de eerste wedstrijd is meteen een knaller.

Hopelijk houden ze dit niveau vast, dan gaan we nog een leuk kampioenschap tegemoet, met hopelijk een revanche tegen portugal waarin 1 en ander rechtgezet kan worden...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan