nederland-letland

4-2 nederland
duitsland verliest 2-1

teminste hoop het ...of het ook zo is? ;)
anders alles opruimen en opnieuw beginnen hehehehe
Groeten Ben

Nederland-Letland: 7-0

Duitsland-Tjsechi? : 0-0

duitsland heeft het allang op een akkoordje met de tschechen, dus nederland kan wel met 10-0 winnen maar dat is bijzaak
grtz
oskar

nederlandse ondernemers hebben intussen 1 miljoen euro aan de tschechen aangeboden voor elke goal die ze scoren
bron BNdeSTEM
grtz
oskar

3 ned - 1 let
0 dui - 1 tsj

1 dui - 2 tsj

En....

1 ned - 1 let

Aaaaahhhh, wat jammer.... ;) (Jaja, ik begin het spelletje al een beetje te begrijpen :biggrin: )

nederland-letland: 0-0
duitsland-tsjechie: 1-0
helaas maar ik hoop dat ik ongelijk krijg

nederland-letland: 1-1

duitsland-tsjechi?: 2-0

Ik kan helaas niet kijken :( heb nachtdienst, maar ik zal de radio wat harder zetten. :biggrin:

Originally posted by Actros

Ik kan helaas niet kijken :( heb nachtdienst, maar ik zal de radio wat harder zetten. :biggrin:

?

Als ik N8dienst heb, dan slaap ik overdag, en 'savond en snachts ben ik wakker...

Jaja Big-G,

had je vroeger op school maar moeten opletten, dan had je nu leuk verdiend en niet in de ploege diens gezeten.

Hihihi

Maar wens je een prettige dienst.

En hoop stilletjes dat Nederland door gaat.

Bertje

Nja, ik zal ook nog maar eens proberen.
2-1 voor Duitsland
0-1 voor Letland

Dus Duitsland en Letland winnen.

huh... bert...

Jij of ik mis wat...

Ik zei nl "ALS ik N8dienst heb"
Daarnaast is Ploegendienst ideaal. Tenminste dat vind ik... en de meeste mensen die ploegendienst hebben....

Mijn rooster is opgebouwd met als basis 40 uurige werkweek. Op die basis hoef ik niet meer dan 4 dagen per week (3,5 om precies te zijn) te werken. Maar omdat ik 36 urigewerkweek heb... krijg ik per jaar aan verlof bijgeschreven: 52 x 4 uur... Dat maakt 208 uur aan vakantiedagen EXTRA!
naast mijn standaar 31 vakantiedagen en eventueel overwerk dat ik in verlof schrijf... kom ik op 80 tot 100 dagen VAKANTIE per jaar!

Nee.... ga jij maar lekker elke dag in de file staan... en 3weekjes op vakantie....

:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Duitsland verliest met 2-0 en kan naar huis.
Nederland onderschat Letland en verliest met 2-1 en kan ook naar huis

Tjsechi? en Letland gaan door!!

Shit,
Grtz Hangslot

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan