Nederland - Roemeni?

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
234
Punten
63
Leeftijd
57
2 - 0

;)
Nr.10

1 - 0 voor roemenie. als ze gogem zijn want dan liggen italie en france der oet.

vg/sth.

6-1......

Nederland maakt 1 goal om te juigen, 2 goals tegen om de oude kampioenen naar huis te sturen ;-)

Grt parabolica.

Ook ik zou het heel verstandig vinden dat Nederland deze wedstrijd laat schieten.

Komen ze in ieder geval nog slechts zwakke broeders tegen.
1-2 voor roemenie

3-1 Ik hoorde ze vanavond zeggen na de wedstrijd dat ze alles willen winnen.. Nou laat ze het maar bewijzen.. :biggrin:

Ik begin er langzaam toch vertrouwen in te krijgen.:) Dus deze keer 3-0 voor Nederland.

Ik zie het helemaal voor me. 1-1 tweede helft 89ste minuut, van de Sar duikt (bewust) mis en dus 1-2. En van basten zegt in de nabeschouwing "we hebben er alles aan gedaan en meer zat er dus gewoon niet in"

Ik hoop op 2 goals van v nistelrooij voor zijn record. alleen dan heeft v Basten niks meer te verklaren in de nabeschouwing. Met 2-2 gaan heel misschien die kampioenen ook naar huis als ze gelijk spelen. Alleen kan Nederland daar niet op gokken want zij spelen eerder. Goh wat is voetbal toch complex, zelfs nog na 10 jaar :)

Grt. parabolica.

4 - 1 voor onze kampioenen

robben was doodop, engelaar zat er doorheen, anderen hebben in korte tijd heel veel gegeven. Allemaal begrijpelijk. We zitten al in de kwartfinale en dan wacht b.v. Zweden. Sommige spelers zullen rust krijgen, sommige reservers mogen wellicht proeven en wat spelritme opdoen, daarom: 1-1

2 - 0 voor Nederland.

Waar heb ik deze stand eerder gezien?

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan