Kut-Russen. 1 doelpunt minder en dan had ik de uitslag goed gehad.

Maar eerlijk is eerlijk. Hier en daar heb ik gekeken, maar ik heb het publiek wel gehoord. Doch dat moet van 2 kanten komen, als je daar een stel mensen op het veld ziet lopen die vaak nog te lui waren om positie te lopen, het onsecure balspel met name de slechte passes naar elkaar toe, het vele balverlies, het was geen schijntje van wedstrijden die ik eerder gezien heb, en dan ben ik nog niet eens een kenner.
Het strakke spel van de Russen daarentegen was gewoon vele malen beter. Oranje is vreselijk goed weggekomen, het had gemakkelijk 5-1 of 4-0 kunnen zijn voor de Russen. Complimenten voor Van de Sar, want die heeft dat veelal kunnen voorkomen door uitstekend kieperswerk.
Dan hebben we door toch nog een beetje goed spel en een beetje geluk nog net 1-1 kunnen scoren.
Dan krijg je de verlenging en dan lopen ze er allemaal een beetje als papzakken bij en dat terwijl ze een week rust gehad hebben.
De hele wedstrijd lang zijn er met name 2 russen erg gevaarlijk, en wat zie je? Het meeste van het oranje spul blijft een beetje op en rond de middellijn hangen, in plaats van als strakke verdediging terug richting goal te gaan als die gevaarlijke gasten de bal hebben. Er wordt nog niet eens naar gerend als het echt moet.
Gevolg 2-1 en daarna wordt het helemaal erg en een logisch 3-1 is daar weer het gevolg van.
Meer dan verdiend moet ik zeggen.
Natuurlijk jammer dat Oranje er uit is, maar met zo'n knudde wedstrijd als gisteren, dan moet je ook niet verwachten dat je verder komt. Ik heb zelf het idee dat ze Rusland behoorlijk onderschat hebben, maar Guus Hiddink verdiend hier de complimenten (voor de zoveelste keer).
Hopelijk gaat het in de WK beter.